Moskus Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Etter lengre tids vurdering har jeg kommet frem til at denne antakeligvis er den beste sagen for meg. Men det er jo ingen som vil selge den til meg! Er det noen som vet om et sted den selges? Endret 13. august 2010 av Moskus Lenke til kommentar
Yuri555 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg vet XL-Bygg kjeden selger denne. Har selv benyttet denne veldig mye på jobben , men etter erfaring så synes jeg ikke designen til bosch er serlig praktisk , hoved vinklen som skal være 100% iforhold til bladet blir veldig lett skjevt. Det har vært 3 tilfeller i 3 forskjellige snekker gjenger på min jobb på under 1år , der vi måtte bestille ny vinkel. Så jeg synes ikke dette er bra nok til og være bosch , sagen ligger vel på 3000-4000kr. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Hmm! Det var jo litt deprimerende lesing... GCM8 får jo mye skryt på nettet. Alternativet for min del er Dewalt sin DW777, som ikke får like mange hedersord. Lenke til kommentar
Yuri555 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Tror jeg skrev litt for mye vondt uten og kompangsere , Bosch sagen er meget god. Men det er viktig og være opps på denne rammen som jeg nevnte , ha i bakhode hele tia og ta kontroll mål om du har f.eks hatt den i bilen og ting har vært borti den. Ellers kan jeg lett anbefale denne !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå