Nilsen Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 MSI markerer deres territorium, og viser oss hvordan det virkelig skal gjøres. Les mer Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Poengene blir jevnt fordelt, selv om vi nok en gang opplever at Nvidia-baserte kort i denne testen gir 30.000 ekstra poeng på prosessoren, sammenlignet med alle AMD-kort vi har testet. Skjønn det den som kan, for dette gir null utslag på totalsummen. Så vidt jeg erindrer er dette pga. PhysX-funksjonaliteten som lar GPUen ta seg av det man måtte ha egne PhysX-kort for tidligere, og som jeg mistenker 3dmark vantage "tror" utføres av CPUen. Eller noe sånt... I hvert fall, for å oppsummere: PhysX. 3dMark Vantage. Kluss. Påvirker ikke totalscoren EDIT: Kan sikkert slå av PhysX i skjermkortinnstillingene for å få noen vetuge CPU-scores. In other news: Litt bekymringsverdig at dere sliter med disse kortene i Bad Company 2. Potensiell showstopper for min del. Endret 13. august 2010 av Loomy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå