Teoma Skrevet 13. august 2010 Rapporter Del Skrevet 13. august 2010 Hei! Jeg er på leting etter steder de selger tweed bukser, -vester og -trøyer. Ullbukse eller en av flanell hadde også funket helt konge. Jeg aner ikke hvor man finner slikt? Jeg bor i Stavanger. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. august 2010 Rapporter Del Skrevet 13. august 2010 Jeg er ikke kjent i Stavanger, men her i Oslo-området kommer de fleste herreforretninger til å ta inn mye tweed, ull og flanell på høsten/vinteren. Har sett at det har begynt å komme litt i noen butikker, men de fleste har fortsatt bare sommervarer inne. Vent en måneds tid, så finner du det nok over alt. Lenke til kommentar
Teoma Skrevet 13. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Det kan da være at jeg tar meg en tur til Oslo. Oslo og Stavanger er så utrolig forskjellige, Stavanger henger langt etter på motefronten. Her i byen er jeg en skikkelig hipster, men i Oslo er jeg bare en annen som bryr seg om hva han går med. Men jeg får håpe på at de finere forretningene for godt voksne får noe som ikke går for hardt ut over lommeboka. Edit: Glemte en setning Endret 13. august 2010 av Teoma Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Rolfsen har jo salg på så godt som alt i butikken nå, så regner med at høst- og vinterkolleksjonene straks kommer i butikken, og da kan du jo kikke der. Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Du finner vel det meste på Kvadrat. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Tviler sterkt på det, du har Geddon som fører Armani og Boss, men såvidt jeg vet har ikke de noe særlig med klassiske klær, de er mer rettet mot et yngre publikum som ikke ønsker tweed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå