HDSoftware Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Folkens For en tid siden så tryna exchang eserveren min. Jeg hadde ikek tid til å fikse den og den var ikek kritisk så jeg slo den bare av og installerte en annen mail server som hadde 60 dagers demo tid. Nå har denne demo tiden gått ut og jeg har reinstallert Exchange på en ny maskin. Problemet er at jeg nå ser i System Manager at den gamle exchange serveren fortsatt er til stede. jeg valgte riktig når jeg installerte for jeg valgt alternativet for "Ny exchange server 2003" Andre problemer jeg opplever er at jeg ikek får koblet til exchange serveren gjennom Outlook express og Windows Live Mail. har ikek prøvd med Outlook enda, men anntar jeg får problemer der også. Virker som at noe av den gamle exchange serveren ligger igjen i domene kontrolleren. Trenger altså litt hjelp her... Lenke til kommentar
StormKnight Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Har ikke leste hele artikkelen, men kanskje du får noen tips: http://www.msexchange.org/tutorials/Remove-Exchange-server-entire-Exchange-organization.html Lenke til kommentar
tdipower Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Det er vel så langt fra anbefalt du kan komme å slå av en exchangeserver som er i et domene uten å avinstallere den. Din beste venn her er nok Adsiedit, men da bør du vite hva du gjør om det er et produksjonsnett. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå