the_lynx Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Hei. Jeg kjøpte dette kabinettet i tro om at det var dette. Selgeren hos komplett data butikken sa nemlig skråsikkert til meg at det ikke fantes noe chieftec dragon sølv, med 360 watts strømforskyning, og med dør. Han sa at det kabinettet jeg skulle ha kun var på 300 watt! Hvis jeg skulle ha chieftec dragon i sølv med 360 watt så måtte jeg kjøpe full tower. Jeg visste ikke om at det kabinettet jeg kjøpte fantes, så jeg trodde at det var feilmerka eller no. Han sa aldri noen ting om at det var to chieftec dragon i sølv som ikke var full tower. Han sa også at jeg ikke trengte 360 watt med dette oppsettet: Abit NF7-S 2,00 AMD XP2500+ Volcano 11 2x 256 MB ram. WD 80 gb m/ 2 mb cache DVD-brenner DVD-rom Sapphire Radeon 9600 pro Men gjør jeg det? Skal jeg gidde å bytte kabinettet? Utseendet kan jeg leve med. Føler meg forresten ganske pissed off. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Har jo selv dette kabinettet med dør og 360watt(sølv) Selgeren der var litt sleip syntes jeg, bytt det hvis du er misførnøyd! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg ville bytta hvis jeg hadde vært missfornøyd på noen måte, det vaar teit av selgeren Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 Utseendet synes jeg er greit på det kabinettet jeg fikk. Så jeg gidder ikke å bytte det hvis strømforskyninga er kraftig nok. Da er jeg mer opptatt av å bygge den nye maskina mi som jeg fikk i dag. Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 ville byttet vare på puur f med en rimelig sur mine! Ville samtidig lagt inn en klage på selgeren (hvis du kan identifisere han, og hvis han bare svarte uten å sjekke) Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg hadde beholt aluminiumskabinettet som du har fått, det er mye lettere å transportere enn det andre alternativet. En god 300W PSU burde være nok til ditt oppsett. Du nevner ikke hvor mange kabinettvifter du har, men uansett så er det ikke noen ekstraordinære strømslukere du har. Så - bare begynn og bygg du! Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg har to kabinett vifter fra papst med 12dba. Har forresten tenkt meg litt overklokking og det trekker vel litt mer strøm enn uklokket. :-? Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 gå og klag på puure f... Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 gå og klag på puure f... Ja det hadde jeg tenkt meg uansett når jeg på mandag skal kjøpe høytalere derfra. Er forresten creative inspire 2.1 (ikke digital) et godt valg? Hadde lyst på surround, men har ikke plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå