fjarle Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Vinn fete premier! Les mer Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hei hei hei!!!!!! Heisgutta jobber som faen på fredager, FULL DAG!!! Så ikke kom med den amobil!! Mvh en heismontør som jobba ut hele dagen i dag + litt til!! Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 For en nydelig illustrasjon. Jeg reiste meg spontant opp, før jeg hadde lest mer enn ingressen, for å finne meg en gulrot å knaske på. For et bra tiltak! Har nå spist 3 stk. Kanskje gulrøtter kan være premie? Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 stutbokk: Jobbe på en fredag? Uhørt. Nei, tenkte mer på at man titt og ofte hopper over seterad nummer 13 og av og til går rett fra 12. til 14. etasje, rundtom i verden At vi ikke satte i gang på fredag var mer for å gi folk en liten heads up før konken er i gang. troyel: Gulrøtter er bra for kropp og sjel! Vi burde finne plass til mer frukt og grønt i illustrasjonene våre. Kålrot er også en fin ting. Lenke til kommentar
alfi27 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 hmmm.... synd at jeg ikke har min X10 før ute i neste uke men jaja, vinneren trekkes vel ikke før slutten av uka, eller? Lenke til kommentar
TastyFroyo Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 hvordan kan man vinne da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg