ScientifiC Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 om jeg bytter kort til hva da ? snakker du om radeon9500pro eller til 9800/9700/fx5800/fx5900 ?De korta eg nevnte er raskere en det du har.Tror heller det er en bedre driver som kan løse ditt lille problem, for du har et meget raskt kort. Men har du mye penger så kan du jo kjøpe et FX5900 Ultra 256MB, da vil du ha det raskeste korte som du kan kjøpe til dags dato. gidder ikke bruke så mye penger på et nytt 3d kort , derfor synes jeg radeon9500pro virka som et greit kort , men etter at jeg har testa dette så tror jeg heller jeg vil gå for et : Gf Fx 5800 Nu som kan clockes opp til ultra , prisen på dette ligger rundt 2500kr. men spørsmålet mitt var bare hvorfor 9500pro kortet yter dårligere en gf3 ti200.... ( i cs) Lenke til kommentar
vipewan Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Det problemet du beskriver er et "kjent" problem..... problemet er bare at det at det ikke er alle som har det.... Har selv et 9700 Pro og har ikke hatt problemer, og ett 9500 Pro skal heller ikke ha problemer. Det kan være smartgart eller en eller annen sær kombinasjon med lydkort/hovedkort som lager problemet, men kan ikke si spesifikt hvilket. For endel folk så har det fungert å oppgradere alle bios'er og en total reinstallasjon av OS og med siste drivere... og problemet har forsvunnet. Rage 3D Tweak kan muligens også hjelpe (dvs, du diller litt med noen instillinger før du skal spille CS). Lenke til kommentar
ScientifiC Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 Det problemet du beskriver er et "kjent" problem..... problemet er bare at det at det ikke er alle som har det.... Har selv et 9700 Pro og har ikke hatt problemer, og ett 9500 Pro skal heller ikke ha problemer. Det kan være smartgart eller en eller annen sær kombinasjon med lydkort/hovedkort som lager problemet, men kan ikke si spesifikt hvilket. For endel folk så har det fungert å oppgradere alle bios'er og en total reinstallasjon av OS og med siste drivere... og problemet har forsvunnet. Rage 3D Tweak kan muligens også hjelpe (dvs, du diller litt med noen instillinger før du skal spille CS). men nå er jeg så heldig at jeg ikke er eier av et radeon9500pro , derfor tenkte jeg at jeg bare kunne kjøpe et nvidia kort... men vis du mener at det er en oppdatering av bios på hk og 3d kort + format c: så har jeg fått svartet mitt.. (vis dette stmmer ) :-? Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Altså... jeg hadde 100 fps konstant med mitt gf2pro 64 mb på 1.33 ghz t-bird så hvordan du får dropp med ditt oppsett skjønner jeg ikke Nå har jeg samme oppsett med gf4 ti 4200 og fortsatt 100 fps konstant (ikke så rart kanskje) Lenke til kommentar
ScientifiC Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 Altså... jeg hadde 100 fps konstant med mitt gf2pro 64 mb på 1.33 ghz t-bird så hvordan du får dropp med ditt oppsett skjønner jeg ikke Nå har jeg samme oppsett med gf4 ti 4200 og fortsatt 100 fps konstant (ikke så rart kanskje) ja fikk 100fps med gf2 ti 64ddr... , men ikke med 9500pro =( Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 men nå er jeg så heldig at jeg ikke er eier av et radeon9500pro Hæ nå er eg ikke med lenger, lånte du ett bare? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 ikke lenger vesentlig, og derfor slettet jeg den. Lenke til kommentar
ScientifiC Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 men nå er jeg så heldig at jeg ikke er eier av et radeon9500pro Hæ nå er eg ikke med lenger, lånte du ett bare? lang historie som jeg ikke gidder å skrive... uansett: radeon9500pro kortet er solgt nå.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå