The Crusher Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hei. Sitter her med min mors telefon for å prøve å låse den opp. har IMEI koden, men finner ikke stedet på djuice sine sider hvor jeg skal skrive den inn.. Bindingstiden har utgådt.. Noen som vet hvor jeg skal skrive inn IMEI koden?? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Må jeg ringe de da? ifølge denne siden så skal jeg kunne finne det på kundeservice siden, men hvor? Eller har de fjerna den muligheten slik at jeg må ringe?? Lenke til kommentar
Ambidex Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Har alltid ringt så vet ikke Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 ok, får prøve å ringe da... Lenke til kommentar
jesus_kristen Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 ok, får prøve å ringe da... Telenor http://telenormobil.no/kundeservice/operatorlas/vishentoperatorlaskode.do Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Mobiler som er under en 12 mnd binding kan kun låses opp via 09000 men om den er passert 12 mnd kan du finne den på telenorwebben. slik har det alltid vært, meg bekjent. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Telenor sa jeg skulle på nettet og gjøre det, og det var det jeg gjorde, det fungerte ikke... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hvis den inne finner operatørlåskoden der må du ringe inn for å få den. Bare å opplyse om at den ikke er tilgjengelig på nett. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Prøvde å forklare de det en gang til, men de sa fortsatt at jeg skulle gå på nettet og gjøre det, enda jeg sa at det ikke gikk der... Han jeg snakka med tror jeg ble sur tilslutt, siden han bare la på.. Dårlig service må jeg si. Tror jeg skal la denne mobilen ligge, var meningen onkelen min skulle få den, men det hastet ikke sa han... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Hvilke feilmeldinger får du? Lenke til kommentar
Stillesnakk Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Prøvde å forklare de det en gang til, men de sa fortsatt at jeg skulle gå på nettet og gjøre det, enda jeg sa at det ikke gikk der... Han jeg snakka med tror jeg ble sur tilslutt, siden han bare la på.. Dårlig service må jeg si. Tror jeg skal la denne mobilen ligge, var meningen onkelen min skulle få den, men det hastet ikke sa han... Usikker på dette, men det er mulig du må holde deg på djuice sine sider hele veien fram til rett side: 1. http://www.djuice.no/ og klikk på "Mine sider". Du havner da på http://telenormobil.no/minesider/index.tnm?channel=djuice 2. Klikk på "Operatørlås". Du havner da på http://telenormobil.no/kundeservice/operatorlas/operatorlas.tnm . Men med en djuice logo øverst. Om du går til denne linken direkte (ikke via djuice) får du et annet resultat. 3. Resten skal vel gi seg selv ("Klikk her for operatørlåskode" er vel sjølforklarende). Kan være at det brukes cookies eller noe slikt og at koden må hentes ut via djuice sine sider, ikke direkte fra telenor sine? Jeg vet ikke, men håper det hjelper. Lenke til kommentar
elcurry Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Enkelte ganger fungerer det ikke å få låsekoder direkte på nettsiden heller. Har vært borte i at man må via f.eks deltaservice for å få låsekoden. Men i det tilfellet vil du få beskjed på nettsiden. Men er telenor håpløse så kan det vel kanskje være verdt forsøket å gå direkte til Deltaservice? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 Samme feilmelding på både telenor sine sider og djuice sine låse opp sider: Vi finner ingen låsekode til oppgitt imeinummer. Sjekk om telefonen er eldre enn 12 måneder eller om telefonen er låst til annen operatør. Dersom telefonen er ute av bindingstid og låst til Telenor som operatør, kontakt Telenor på tlf 09000 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Er du sikker på at telefonen er låst? Har du sjekket med et annet simkort? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 ganske så sikker på at den er låst. var med når muttern kjøpte den... Men kan sikkert teste med ett annet simkort når jeg kommer hjem igjen.. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Ikke altid telefonene er låste selv om forseglingen sier det. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) ganske så sikker på at den er låst. var med når muttern kjøpte den... Men kan sikkert teste med ett annet simkort når jeg kommer hjem igjen.. Jeg jobber i Telenor Kundeservice selv og det er ikke noe problem å få opplyst koden per telefon. Bare opplys at de må sende skjema til Deltaservice om koden ikke er tilgjengelig Endret 19. august 2010 av Aalton Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Men uasnett, hvilken telefon er det snakk om? Det finnes jo alltids andre måter å låse den opp gratis på Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Er snakk om en lg telefon.. Men den viste seg å ikke være låst, noe som er rart, siden folka i telekiosken sa den var låst.. Men nå har da onkelen min fått seg en ny mobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå