sluffy Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Størrelse: 37-42" Er mer opptatt av å få mye igjen for pengene i for av teknologi, enn at tven skal være stor. Helst ser jeg på 40-42", men om det finnes et supert kupp på en 37" går jeg heller for den. Prisklasse: Under 8 000. Hva slags spesifikasjoner mener du tven bør ha? Vil ikke ha plasma. Det er greit med USB og codecer innebygget i TV (Dette er selvfølgelig fordi jeg pleier å rippe mine egne dvd-er, hive dem over på en minnepenn og se dem derfra). Hva slags kildesignal har du? For øyeblikket NextTV, blir veldig sannsynlig byttet ut med Get eller Canal Digital. Hva annet enn tv skal du bruke den til? Har SuperNintendo, Nintendo64, Gamecube, Wii, xbox og playstation. Litt av hvert altså. Jeg regner med at alle nye TVer har HDMI. Én scart bør holde, det er tross alt ikke to forhistoriske spillemaskiner i drift samtidig. Skal du koble til pc? Ja. For å se ymse materiale fra dataen. Vil ikke bli brukt som dataskjerm til vanlig. ----------------------- Ser at elprice har tilbud/kampanje på en Philips 40" LED-tv, MPX har samme tv til en hundrelapp mindre, men Elprice er naboen min, så da er det litt greit. Er denne noe å gå for? Philips-tv Jeg liker forøvrig best å handle i butikk, og ikke på nett. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Jaja, da var det gjort. Kjøpte en LG 42SL9500, ugått modell, men ser ut til å fungere greit. Noen som har peiling på min nye eiendel? Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Har ikkje peiling på ditt, men jeg kjøpte 50" full-HD plasma fra Samsung under fotballVM til 5999, meget godt fornøyd, bedre bilde enn hos min bror som har fjorårets Sony 52tommer til over 30 lapper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå