Centronic Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Du kan vel evt kjøpe en billig switch og legge inn raspppoe på den ene maskinen. De gangene jeg har brukt ICS syntes jeg ikke at løsningen var spesielt stabil sammenlignet med smoothwall o.l. Det kan godt hende, nå har ikke jeg prøvd smoothwall og derfor tørr ikke jeg å utale meg om det. ICS er vel mere lettvidt. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 21. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2003 Hvilken DialUp profil? Hvilket brukernavn? Profilen setter du opp i webgrensesnittet til SW. Noen som ikke er spesielt vanskelig? Hva ligger det under? (hvis du husker:) Mvh, Lasse A. Karlsen Lenke til kommentar
Laka Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 Det er i orden - fant frem til det. Takker for all hjelp! Mvh, Lasse A. Karlsen Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Du kan vel evt kjøpe en billig switch og legge inn raspppoe på den ene maskinen. De gangene jeg har brukt ICS syntes jeg ikke at løsningen var spesielt stabil sammenlignet med smoothwall o.l. Det funker dårlig å bruke XP sin i-net deling.. Her må den som kobler til den andre maskina bruke proxy innimellom... Svært ustabilt med andre ord. Skal kjøpe en router nå.. det er ikke dyrt, og det er en bra løsning. Lenke til kommentar
stvetene Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Kjøp en router: http://www.komplett.no/k/kl.asp?AvdID=1&Ca...ID=2&t=1339&l=2 Lenke til kommentar
gspr Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Slutt å stresse med SmoothWall og ClarkConnect og whatnot... Og så kan jo du forklare hva ditt forslag gjør som ingen av de to nevnte distoene gjør? Smoothwall er ekstremt stabil med oppetider på mange måneder i de tider jeg brukte den med ISDN. Er jo SYKT med spørsmål rundt omkring på forumet om SmoothWaller og ClarkConnecter som ikke funker... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Er jo SYKT med spørsmål rundt omkring på forumet om SmoothWaller og ClarkConnecter som ikke funker... Det er sinnsykt mange spørsmål om routere, kabler, nettkort osv. Ingen av disse to er vanskelige og sette opp, dog så er det jo anderledes enn windows i innstallasjonen men ikke vanskeligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå