tc47 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 THE GOLDEN BOYSSSSSSSSSSSS SCHOLES TIL GIGGS F YFAEN DERE ER ORGASMEEEEEEEEEEEEEEEEE FOR ME MEEEEEEEEEEEG FOR EN BALL AV SHCOELSYYYYYYY OG FOR EN AVSLUTNING AV GIGGS FY FAEEEEEEEEEEEEEEEEEN Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Ah Giggs. Herlig. De gamle er eldst Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) DU ER LATTERLIG SCHOLES! Hvordan er det mulig å være så perfekt? Og Giggs, måten du avslutter på der, Berba, PLEASE watch and learn. Herregud det målet gjør meg så jævlig glad! PERFEKT! HAHAHA Scholes holdt på å smile der, men gjorde det fortsatt ikke. Herregud, for en mann. Ingen som har mer passion enn ham, han viser det bare ikke. For en perfeksjonist. Finner ikke et bedre ord for ham. :love: Banens beste som alltid. LEGEND Endret 16. august 2010 av tc47 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Pent pent. Burde gi vanvittig motivasjon til den yngre generasjon. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Fy faen Scholes er god, glatt den beste midtbanespilleren i PL når han er i kampform. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Big Tone Og se der, han KAN takle! Han er faen meg kjørt nå da, ingen tvil, hehe. Jeg kommer ikke til å nyte fotball etter Scholes legger opp altså, INGENTING slår en masterclass kamp av Scholesy. AAAAH Haha Giggsyyy EDIT: Kan ikke Scholes få lov å ta dette frisparket da? Han fortjener det... Endret 16. august 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Ikke gåll, Giggs, for da får jeg poeng i Prediction League. PLIS Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Ah Fletch, pasningene hans sitter ikke enda. Tar nok bare et par kamper før de sitter da. For en herlig kveld. Takk til Scholes, "masterly display from the old master Scholes" sier Sky. Kunne ikke sagt det bedre. My eyes are in heaven. Endret 16. august 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Da var det gjort! Synd Chicarito ikke fikk scoring Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Av alle ting så sitter jeg her og ønsker et mål fra Hernandez. Alltid hyggelig for nye unge spillere å entre med et brak. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Nydelig kamp. Vi viser styrke og dominerer kampen. Kan puste litt roligere nå Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Scholes er helt syk med tanke på alderen. Blir han aldri gammel?!? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Veldig solid start på sesongen. Scholes er helt fantastisk i dag. Utvilsomt MOTM. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Scholes sin pasning til Giggs og avslutningen til sistnevnte. Jeg har ikke ord som beskriver hvor herlig det var. Klasse! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Fy faen så god Scholes er. Kan den mannen sende en feilpasning eller? Alle pasningene, uansett om de er høy eller lav, går der han vil ha de - TIL EN HVER TID. Fy faen så forbanna god han er. Klar 10'er på børsen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Det scholes gjør på den siste gållen der er helt helt villt. Et hundredels sekund med blikk over hvor giggs er, og så slår du DEN pasningen? FY F...!! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Kan faen ikke bli bedre enn det der Scholes. Fantastisk. Klassespiller. Vi dominerer kraftig. Deilig å se på. Per dags dato ser jeg ikke hvorfor Chelsea skal ende høyere enn oss på tabellen. MOTM: Scholes Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Husker faktisk en feilpasning. Ble så sur når den kom! Jeg klarer ikke skrive hvor mye jeg elsker å se Scholes spille. Han må aldri legge opp, aldri. I love you Paul Scholes. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Flott med en god start på Premier League, nå tar vi Hughes og Fulham neste kamp, selv om det blir en vanskelig kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå