Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Newcastle

Latias

Anbefalte innlegg

Fy faen for en "jævlig" type Berbatov er.

På mål nr.2, når Fletcher får ballen av Rooney står Berbatov godt plassert til å bli spilt videre på i en så kalt 45g vinkel. Han signaliserer dette, Fletcher går for å vende og skyter i mål.

På reprisen kan man se en tydlig skuffet Berbatov ta ned hendene og har 0 antydning til glede/jubel for mål nr to. Han virket heller skuffet.

Hvis dette representerer hva Berbatov står for av holdinger så hadde jeg ønsket Berbatov på dør fra klubben min om jeg var Utd supporter.

Patetisk innlegg. Helt latterlig. Du viser med dette innlegget at du ikke følger med og kun er ute etter å prøve å provosere. Og du viser at du suger til det :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser bare positive aspekter ved at Berbatov blir "skuffet" når det ikke var han som scora. Det betyr at han vil mer enn tidligere. Holdningene hans er kraftig forbedret fra foregående sesong, noe jeg bet meg merke i preseason.

Nani gjør fortsatt mye rart, men er et uromoment av dimensjoner. Han var sammen med Vidic motm for meg sålangt. Rooney er soleklart banenes svakeste, mens Evra åpenbart også er ute av form. Jeg tror den første scoringen til Rooney vil løsne ut mye nerver og frustrasjon og jeg tror den kommer i kveld!

Valencia en liten skuffelse, men jeg føler alltid at det kan skje noe rundt Antonio.

En litt under pari match spillemessig, men tok seg opp det siste kvarteret. Strålende fornøyd med resultatet!

Lenke til kommentar

Fy faen for en "jævlig" type Berbatov er.

På mål nr.2, når Fletcher får ballen av Rooney står Berbatov godt plassert til å bli spilt videre på i en så kalt 45g vinkel. Han signaliserer dette, Fletcher går for å vende og skyter i mål.

På reprisen kan man se en tydlig skuffet Berbatov ta ned hendene og har 0 antydning til glede/jubel for mål nr to. Han virket heller skuffet.

Hvis dette representerer hva Berbatov står for av holdinger så hadde jeg ønsket Berbatov på dør fra klubben min om jeg var Utd supporter.

Patetisk innlegg. Helt latterlig. Du viser med dette innlegget at du ikke følger med og kun er ute etter å prøve å provosere. Og du viser at du suger til det :)

Han minner meg egentlig litt om Fox news. Alt han skriver er smålig propaganda.

Lenke til kommentar

Vi hadde vel ikke toppet tabllen da Latias? Blir aldri 6-0 i dag altså, tviler på det.

Rooney har vært svak men han trenger bare tid på banen og litt hjelp, hvis han scorer kommer alt til å være forskjellig. At dere vil ha Wazza ut er merkelig, vi trenger jo å gi han spilletid for at han skal bli den knallspilleren vi vet han er. Og en vi kan kanskje trenge mot Fulham borte osv.

Rooney må selvfølgelig fortsette på banen og finne formen, helt utrolig at folk vil at han skal gå ut nå pga. en litt svak omgang i første omgangen av sesongen. Jesus, han er tross alt den beste spilleren vi har.

GET IN WAZZA!

EDIT: Herregud, Scholes. Rooney gjør en LITEN bevegelse og Scholes ser den og finner han, og der Rooney har plass også. Helt forbanna utrolig.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Hvordan kan Nani ignorere Rooney der? Ikke rart Rooney blir frustert altså, jeg hadde en 10x verre reaksjon der. Liker at Nani er pumped up og vil gjøre ting selv også av og til, men herregud. Kom igjen Nani.

EDIT: Sorry for dobbel

Herregud Scholes, just marry me.

Hihi Scholes, du stopper aldri prøve. Elsker hvordan kommentatorene (Sky) alltid ler når Scholes takler. Hehehehe :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Vil dere fortsatt at Rooney går ut? Bare se der. Scholes først selvfølgelig, også FY FAEEEEEEEEEEEEN AV WAZZAAAAA.

Også ifjor tendenser på Berba der igjen, not good to see. Gjør dypt vondt.

Men fy faen, Scholes og Rooney. :D THE WHITE PELEEEEEEEEE!

Og ja, Scholes skulle hatt straffe. Fuck off.

Lenke til kommentar

Sykt at Joe Cole sin takling blir direkte rødt, mens Scholes sin bare blir gult. Burde heller vært motsatt.

Hva synes dere, ren takling eller?

Scholes skal bryte ballbanen, Nolan trekker frem. Scholes treffer han. Gult er greit. Du kan gå å trolle andre steder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...