Jotun Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Fy faen for en "jævlig" type Berbatov er. På mål nr.2, når Fletcher får ballen av Rooney står Berbatov godt plassert til å bli spilt videre på i en så kalt 45g vinkel. Han signaliserer dette, Fletcher går for å vende og skyter i mål. På reprisen kan man se en tydlig skuffet Berbatov ta ned hendene og har 0 antydning til glede/jubel for mål nr to. Han virket heller skuffet. Hvis dette representerer hva Berbatov står for av holdinger så hadde jeg ønsket Berbatov på dør fra klubben min om jeg var Utd supporter. Patetisk innlegg. Helt latterlig. Du viser med dette innlegget at du ikke følger med og kun er ute etter å prøve å provosere. Og du viser at du suger til det 2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Nydelig start i dag. Vil ha et Rooney mål nå, trenger å få ut frustrasjonen sin! Scholes er fantastisk! Word. Håper på minst 4-0, da er dagen complete. Vil ha clean sheet. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg ser bare positive aspekter ved at Berbatov blir "skuffet" når det ikke var han som scora. Det betyr at han vil mer enn tidligere. Holdningene hans er kraftig forbedret fra foregående sesong, noe jeg bet meg merke i preseason. Nani gjør fortsatt mye rart, men er et uromoment av dimensjoner. Han var sammen med Vidic motm for meg sålangt. Rooney er soleklart banenes svakeste, mens Evra åpenbart også er ute av form. Jeg tror den første scoringen til Rooney vil løsne ut mye nerver og frustrasjon og jeg tror den kommer i kveld! Valencia en liten skuffelse, men jeg føler alltid at det kan skje noe rundt Antonio. En litt under pari match spillemessig, men tok seg opp det siste kvarteret. Strålende fornøyd med resultatet! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Luckynr7: Hvorfor det? Begge har spillt strålende. La oss se hernandez for all del, men håper ikke du mener valencia og berba har spilt dårlig. Endret 16. august 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Håper på minst 4-0, da er dagen complete. Vil ha clean sheet. Jeg for min del håper på minst 6-0. Lenge siden sist vi toppa tabellen etter første runde. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 "ahhh, de hakke no sjangs" Herlig, Morten Langli får ti poeng for slike kommentarer. 1 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Fy faen for en "jævlig" type Berbatov er. På mål nr.2, når Fletcher får ballen av Rooney står Berbatov godt plassert til å bli spilt videre på i en så kalt 45g vinkel. Han signaliserer dette, Fletcher går for å vende og skyter i mål. På reprisen kan man se en tydlig skuffet Berbatov ta ned hendene og har 0 antydning til glede/jubel for mål nr to. Han virket heller skuffet. Hvis dette representerer hva Berbatov står for av holdinger så hadde jeg ønsket Berbatov på dør fra klubben min om jeg var Utd supporter. Patetisk innlegg. Helt latterlig. Du viser med dette innlegget at du ikke følger med og kun er ute etter å prøve å provosere. Og du viser at du suger til det Han minner meg egentlig litt om Fox news. Alt han skriver er smålig propaganda. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Vi hadde vel ikke toppet tabllen da Latias? Blir aldri 6-0 i dag altså, tviler på det. Rooney har vært svak men han trenger bare tid på banen og litt hjelp, hvis han scorer kommer alt til å være forskjellig. At dere vil ha Wazza ut er merkelig, vi trenger jo å gi han spilletid for at han skal bli den knallspilleren vi vet han er. Og en vi kan kanskje trenge mot Fulham borte osv. Rooney må selvfølgelig fortsette på banen og finne formen, helt utrolig at folk vil at han skal gå ut nå pga. en litt svak omgang i første omgangen av sesongen. Jesus, han er tross alt den beste spilleren vi har. GET IN WAZZA! EDIT: Herregud, Scholes. Rooney gjør en LITEN bevegelse og Scholes ser den og finner han, og der Rooney har plass også. Helt forbanna utrolig. Endret 16. august 2010 av tc47 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Hvordan kan Nani ignorere Rooney der? Ikke rart Rooney blir frustert altså, jeg hadde en 10x verre reaksjon der. Liker at Nani er pumped up og vil gjøre ting selv også av og til, men herregud. Kom igjen Nani. EDIT: Sorry for dobbel Herregud Scholes, just marry me. Hihi Scholes, du stopper aldri prøve. Elsker hvordan kommentatorene (Sky) alltid ler når Scholes takler. Hehehehe Endret 16. august 2010 av tc47 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Smith slipper unna, men Scholes skal ha kort. Jaja, dommer Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Oransjefarge på det kortet der. Scholes..kom igjen, litt mer ro i sånne taklinger! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Nja Alastor, gikk ikke inn "helhjertet" der, trakk seg en del. Det er der jo en straffe? Men Schooolessyyy, bare skyyyyttt daaa. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Sykt at Joe Cole sin takling blir direkte rødt, mens Scholes sin bare blir gult. Burde heller vært motsatt. Hva synes dere, ren takling eller? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Greit nok det, men dommeren er ukonsekvens til tusen her nå. 1 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 faen så jeg hater viasat for øyeblikket. Får jo faen ikke inn PL kanalene, kun når det passer seg for dem. Jævla tekniske problemer Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Fy faen for et spill! årets mål i første kamp om berba hadde satt den. Strengt å dømme straffe der.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Vil dere fortsatt at Rooney går ut? Bare se der. Scholes først selvfølgelig, også FY FAEEEEEEEEEEEEN AV WAZZAAAAA. Også ifjor tendenser på Berba der igjen, not good to see. Gjør dypt vondt. Men fy faen, Scholes og Rooney. THE WHITE PELEEEEEEEEE! Og ja, Scholes skulle hatt straffe. Fuck off. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Åh sykt nærmt der, Berba. Tror han kommer til å bli meget viktig for dere utover sesongen. Synd for dere at han bommet der. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Sykt at Joe Cole sin takling blir direkte rødt, mens Scholes sin bare blir gult. Burde heller vært motsatt. Hva synes dere, ren takling eller? Scholes skal bryte ballbanen, Nolan trekker frem. Scholes treffer han. Gult er greit. Du kan gå å trolle andre steder. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 faen så jeg hater viasat for øyeblikket. Får jo faen ikke inn PL kanalene, kun når det passer seg for dem. Jævla tekniske problemer Hva slags feilmelding får du opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå