tc47 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Nei Rooney gjør det greit. Herregud jeg elsker Scholes. Herregud. Have my fuckin babies Paulo. Se på disse pasningene. Hvordan ser han de, og gjennomfører de hver gang...? FY FAAAAAAEN FOR EN SPILLER Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Fy faen for en "jævlig" type Berbatov er. På mål nr.2, når Fletcher får ballen av Rooney står Berbatov godt plassert til å bli spilt videre på i en så kalt 45g vinkel. Han signaliserer dette, Fletcher går for å vende og skyter i mål. På reprisen kan man se en tydlig skuffet Berbatov ta ned hendene og har 0 antydning til glede/jubel for mål nr to. Han virket heller skuffet. Hvis dette representerer hva Berbatov står for av holdinger så hadde jeg ønsket Berbatov på dør fra klubben min om jeg var Utd supporter. Vel se på Scholes, se på flere ved målet. Vi har for vane å score, spillere blir blasert. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Skal se på reprisen i pausen nå og se om du ser det jeg ser. Ellers kan jeg notere at alle spillerne var med og feiret begge mål - the united way. EDIT: Berba vil ha 45, samler armene sine i et utlada "yess!", og løper så bort for å feire med fletcher. Så ikke prøv deg med å hetse spillerne våre. Endret 16. august 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Fy faen for en "jævlig" type Berbatov er. På mål nr.2, når Fletcher får ballen av Rooney står Berbatov godt plassert til å bli spilt videre på i en så kalt 45g vinkel. Han signaliserer dette, Fletcher går for å vende og skyter i mål. På reprisen kan man se en tydlig skuffet Berbatov ta ned hendene og har 0 antydning til glede/jubel for mål nr to. Han virket heller skuffet. Hvis dette representerer hva Berbatov står for av holdinger så hadde jeg ønsket Berbatov på dør fra klubben min om jeg var Utd supporter. Men vi elsker han alle sammen Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Edit: jeg misforstod hele situasjonen Endret 16. august 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Det ser da ut som om Berba jubler på mål nummer 2? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Newcastle er nervøse. Det hemmer dem i en del kontringer som kunne blitt gode. Vi er sterke til å være serieåpning. Vi måtte ikke vente så veldig lenge før scåringen som åpner kampen og virker å ha god kontroll. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Veldig solid første omgang av United. Viktig at Berbatov fikk en scoring igjen. Han har tidvis hatt problemer med selvtilliten etter han kom til United og virket nervøs i store deler av forrige sesong. Det finnes vel ikke noen bedre medisin for dette enn scoringer. Ellers irriterer Rooney meg litt. Jeg synes han klager litt vel mye på medspillerne sine. Slikt er unødvendig. Endret 16. august 2010 av Geir M Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Ikke noe galt med Berba sin oppførsel. Han står klar til å motta ballen Endret 16. august 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Rooney vil mye, men avslutningene hans sitter ikke helt enda. Håper vi får se Chicharito tidlig i andre omgang, han er nok gira på å få en god start. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Det ser da ut som om Berba jubler på mål nummer 2? snakker om umibdelbar reaksjon til målet. Da var han skuffet fordi Fletcher scorte selv og ikke sentret til han. Sier ikke at han går rundt i flere minutter å har denne holdingen, beklager hvis jeg skrev slik at dette kunne misforstås. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Nydelig start i dag. Vil ha et Rooney mål nå, trenger å få ut frustrasjonen sin! Scholes er fantastisk! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Enig at Rooney virker litt klagete, men han er nok mest irritert på seg selv at det ikke går helt veien hans. Han har det med å ha lange måltørke etter en skade, desverre. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Fy faen for en "jævlig" type Berbatov er. På mål nr.2, når Fletcher får ballen av Rooney står Berbatov godt plassert til å bli spilt videre på i en så kalt 45g vinkel. Han signaliserer dette, Fletcher går for å vende og skyter i mål. På reprisen kan man se en tydlig skuffet Berbatov ta ned hendene og har 0 antydning til glede/jubel for mål nr to. Han virket heller skuffet. Hvis dette representerer hva Berbatov står for av holdinger så hadde jeg ønsket Berbatov på dør fra klubben min om jeg var Utd supporter. Er du helt nørd eller? Berbatov slipper armene ned det sekundet Fletcher scorer, smiler og er borte og gratulerer. Skaff deg jobb i VG/diskusjon ellerno. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Ellers irriterer Rooney meg litt. Jeg synes han klager litt vel mye på medspillerne sine. Slikt er unødvendig. Enig, syntes han syter og klager vel mye på andre... Vært mye nesten fra han, tror Hernandez kunne gjort det bedre idag, så håper på å se Hernandez inn for Rooney. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Ut med Berba, inn med Hernandez, ut med Valencia inn med giggs Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Chicharito for Rooney takk. Rooney er ikke der han bør være, og Berbarito kan lage masse mål sammen. Ellers en veldig bra omgang av oss. Vi styrer enkelt, men kunne godt ha fått en rett i mot med Carroll. Svakt markeringsspill der. Herlig med Berba-mål. Selvtillit av slikt! Kjør på videre! Endret 16. august 2010 av aunmar Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Ja, heller Rooney ut enn Berba. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Looking good, har tro på storseier i kveld! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Det ser da ut som om Berba jubler på mål nummer 2? snakker om umibdelbar reaksjon til målet. Da var han skuffet fordi Fletcher scorte selv og ikke sentret til han. Sier ikke at han går rundt i flere minutter å har denne holdingen, beklager hvis jeg skrev slik at dette kunne misforstås. Men du ville hatt han ut av klubben for et millisekund med noe som kan se ut som skuffelse? Du vet man kan senke hodet for andre ting? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå