Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Newcastle

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spart mitt førsteinnlegg i denne tråden fordi jeg hadde tenkt til å skrive noe lenger om kampen i kveld. Men helsike heller, er for spent nå til å konsentrere meg om noe vettugt.

Er Alan Smith klar for Newcastle? "Savner" å se han, hadde vært morsomt om han spilte i kveld. Jeg kan dessverre overraskende lite om spillerne til Newcastle, men har som de fleste andre fått med meg spissparret.

Er ikke PatSharpX Newcastle-supporter? Synd at jeg ikke har sett han i tråden enda. Det blir veldig enveiskjørt i trådene i de mindre oppgjørene. Men det er da nok av dumme Man Utd supportere å krangle med og, så det går nok fint :)

100% enig med laget til Points. GET IIIIIIIIIIIIINNN!!!!! Skulle gjort så jævlig mye for å stått på OT i kveld. Bishops 3 timer før kampstart og synge deg drita og drikke deg hes. Den superkoslige spaserturen forbi de søte husene ned til Old Trafford. Kjenne gåsehudens fremtreden i det man ser den sparkende grønnfargen av gressmatta på banen. I det du setter deg ned på plassen din og skjønner at du sitter på et av de mektigste stedene i hele verden, bare få meter fra alle dine helter, så kommer sangen over tribuneannlegget.

http://www.youtube.com/watch?v=-aqY-8cMVdg

Lenke til kommentar

Holdt på å seie at det ikkje er for mange timar igjen til kampstart no, men strengt tatt så er det vel litt for mange. Skal heldigvis få tida til å gå med Starcraft 2 og Fifa saman med eit par kameratar. Deretter må eg knekke ei lita øl eller to når kampen nærmar seg. Vi må få ein god start i dag.

Ser ikkje ut til at vi får sjå Fabio eller Cleverley i dag, ettersom begge spelte treningskamp for reservane i går. Det betyr gjerne at Evra er klar til å gjere ein innsats? Skysports har dette: Van der Sar, O'Shea, Vidic, Evans, Fabio, Scholes, Carrick, Park, Valencia, Rooney, Owen som mogeleg lag, men det er gjerne berre fordi det var laget som starta i CS mot Chelsea. Håpar vi får sjå anten Berba eller Chicharito frå start saman med Rooney, og vil også gjerne ha football genius på midten. Vi møter nok eit rimelig entusiastisk Newcastle-lag som vil vise seg fram på OT, men vi skal ha gode mogelegheiter til å spele dei ut om vi spelar som vi kan på vårt beste.

Lenke til kommentar

Hvor er aktiviteten guttaboys?!? Vi starter sesongen om noen timer og det er skrevet to-tre innlegg idag. Skuff!

SC2 og Fifa er aldri dumt, spesielt ikke med et par pils innabords. Jeg skal se denne kampen alene og jeg har begynnt å bygge opp stemninga med vids og pils. Etter å ha huset fullt i helga, skal det bli deilig å nyte United i fred og ro.

Må opp på butikken å hamstre meg en pizza og litt beers nå. Gtt inn! Geeeeeeeettt iiiinnnnnnn

Laget jeg TROR starter:

edwin

rafael-vida-evans-o'shea

val-scholes-fletcher-park

rooney-owen

Laget jeg HÅPER starter

edwin

rafael-vida-smalling(!)-super pat

val-scholes-carrick(!)-Nani

berbashow-erten

!1 Smalling fordi han er så monster på dødball og kommer til å score, jeg har det på følelsen.

!2 Carrick fordi han pulte Chelsea i trynet for ei uke siden.

Jeg er ganske sikker på at Owen og smudge (Smith) får spille mot gamle lagkamerater, så jeg tipper begge starter for sine respektive klubber. Håper Smiffy får en fin mottagelse av hjemmepublikummet.

Lenke til kommentar

Uvanlig tomt i dag. På med drakta og Stone Roses grisehøy sammen med pre-match på TV2 om et par timer. Jeg regner med at stemninga kommer da. Akkurat nå er jeg bare rastløs og litt tom. Kan ikke helt sette fingern på det. Avventende spent.

Carrick kan godt spille i dag ja.

Lenke til kommentar

Smithy får garantert en herlig return.

Jeg skjønner ikke hvorfor Owen skal få starte idag. Håper på Berba og umpalompa på topp.

Ellers er det herlig at Newcastle er tilbake i Premier League, et av få lag jeg virkelig føler hører hjemme her. Også et av få lag jeg følger ekstra nøye utenfor topp 5. De har stort sett også innehatt en stall som er lett å like, store fairspillende typer som nok levde mer på fysikken enn teknikken. Nei jeg er bare glad de er tilbake for å gi oss sikre 6 poeng.

Når det kommer til United er jeg enda skeptisk over stallen, Carrick er mannen som i år må reise seg. Jeg sier må, siden vi egentlig ikke har noen alternativer til hans plass på laget. Hvertfall ikke med hans kvaliteter.

Nei nå må jeg bare nødkjøpe sumo å håpe det holder mål mens jeg er på flyttefot ned til Trondheim.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor Owen skal få starte idag. Håper på Berba og umpalompa på topp.

Samme her. Det ville vært veldig rart å brukt Owen i dag. Tåplig spør du meg, men da er vel destod større sjangs for at nettopp dette skjer.

Nei nå må jeg bare nødkjøpe sumo å håpe det holder mål mens jeg er på flyttefot ned til Trondheim.

Sumo er kvalitet all the way. Bare positive erfaringer.

Lenke til kommentar

KAAAAAAAMP I KVELD!!! FUCCCKKKKK YES! :D Faen så deilig følelse med Utd kamp på OT, så jævlig herlig tanke. Rooney MÅ starte i kveld, jeg må se han ute på banen fra start. Chicharito hadde vært herlig å se i kveld også, men vi får se. Driter egentlig, UTD er på banen og det er det som gjelder.

GET THE FUUUUUUUUUCK IN LAAAAAADS!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...