tosvend Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Har ett lite problem som jeg håper lar seg løse, men da trenger jeg virkelig hjelp fra noen som kanskje er ett "geni" på dette. Først kan jeg jo ramse opp utstyret som jeg har og vil koble sammen: Netgear ReadyNAS Duo RND2110 1TB Jensen Airlink 89300 Jensen airlink wbr 6954 En skriver Asus oplay hdp-r1 Thomson Tcm 420 Har kabel fra canal digital Min plan er å koble til skriverer i NAS å sette den på lofstua og koblet sammen med airlink 6954, slik at man kan få ryddet litt rundt tv i stua og få det trådløs. For nede i stua står Thomson tcm 420 - airlink 89300- asus oplay som da er koblet til tv, i tillegg til telefon modem. Har googlet å prøvd for å få koblet airlink 6954 opp mot airlink 89300, men ikke f.....finnes det noen som vet om disse to routerene "prater" sammen? Er det noen som har ett forslag til hvordan man skal gjøre det UTEN å gå til innkjøp av mere utstyr. Lenke til kommentar
protx Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Om airlink 89300 støtter AP+WDS modus skal det være mulig å koble dem sammen ved bruk av WDS. Guide: http://www.jensenscandinavia.com/downloads/Jensen/AL6954/WDS%20guide%20-%206954.pdf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå