RBW Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 For å skape en skikkelig SSD-kontroller for bedriftsmarkedet har de to kjempene forent sine krefter. Les mer Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Siden det er snakk om MLC NAND regner jeg med disse får veldig stive priser og ikke blir aktuelt for den vanlige kunden. Merkelig det ikke finnes flere gode produkter, Intel er etter hva jeg vet fortsatt den "beste" om en ser til pris/ytelse for den litt mer kresne sluttbrukeren (privat). Lenke til kommentar
Stein_R Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 "Siden det er snakk om MLC NAND regner jeg med disse får veldig stive priser...." MLC NAND er jo den rimeligste varianten. Du tenker nok på SLC NAND som er mest brukt i enterprise produktene foreløpig. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg sier meg skeptisk til denne. Samsung har tradisjonelt ikke vært i fronten av ytelse eller features i SSD-markedet. Jeg håper alikevell å bli positivt overrasket. Ingen beskrivelse av ytelse eller features? Samsung har forresten investert i Fusion-io, så jeg hadde håpet de ville gått den veien for sin neste generasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå