SevenVII Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Er det noen som veit hvordan man får tak i alle bilene ,enklest mulig? En kode eller noe...? Har prøvd med den <glug glug> men får ikke noe.(Den skal visstnok gi en kjempebonus) Vil dere si ifra hvis dere veit det? På forhånd takk. mvh. Seven Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 give-me-all-the-cars-in-carmageddon 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Ta en titt på disse kodene du: http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/co...code/22750.html Lenke til kommentar
Zonda Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Ah, Carmageddon 2. Det var gøy, når jeg hadde det! Og i hvertfall med koder som gjorde det mulig å bruke alle de syke tingene. Jeg har ingen kode for alle bilene, men en kode som gjør det mulig å bli ganske rik og dermed kjøpe biler. Hvis du skriver inn: LAPMYLOVEPUMP åpner du kodefunksjonene. Da kan du trykke f. eks. ctrl 6 og du får 10 kangaroo on commands (ikke helt sikker på at det er dette). For hver gang du trykker 6 får du 10 nye av tingen. Du kan også trykke alt + et tall, og kanskje alt+ctrl, men det er jeg ikke helt sikker på. Prøv deg frem. Jeg tror du får penger med en viss kombinasjon også. Lenke til kommentar
Bossman Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Bare synd det ikke virker i WinXP Det var jo så morro Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Ahhh.... Carmageddon 2.. Faktisk et av de første spillene jeg kjøpte meg 8) HeHe... Ufatterlig hvor mye gøy jeg hadde med det spillet egentlig.. Og hvor mange mulige fancy måter det var å kille forgjengerene for å få bonuser.... *nostialgi-trip* Vell, vell... Det var den gang!! Kodene finner du garantert fort om du søker på Google;) Ellers så finner du sikkert noe gjemt bak linken til Bitex! Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Bare synd det ikke virker i WinXP Det var jo så morro Joda. Se her Og her Bare oppgrader til en V2 av den versjonen du har og crack det. Da skulle det funke. Jeg tok ihvertfall UK C2 V2 patchen. Funker da fint for meg. Carmageddon er jo bare genialt. Lenke til kommentar
Bossman Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Bare synd det ikke virker i WinXP Det var jo så morro Joda. Se her Og her Bare oppgrader til en V2 av den versjonen du har og crack det. Da skulle det funke. Jeg tok ihvertfall UK C2 V2 patchen. Funker da fint for meg. Carmageddon er jo bare genialt. Jeg har funnet det allerede, men takk for info'n Blir morro med litt Carmageddon 2 igjen, for jeg ble skuffet av TDR2000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå