parfyme Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jeg har fått jobb som telefonselger med fastlønn + provisjon. Jeg har fått opplæring, men lurer likevel på om noen har tips/erfaringer å gi meg til hvordan å selge mer? Spesielt når det kommer til produktpresentasjonen er jeg litt usikker på hvordan jeg skal legge fram den... Jeg forstår godt at mange har noe i mot telefonselgere, det hadde jeg også, men nå som jeg har blitt student ved en privatskole har jeg innsett at jeg trenger penger og en fleksibel arbeidstid. Håper at noen kan svare meg seriøst i denne tråden, jeg opprettet den ikke for at noen skal diskutere hvor mye de misliker telefonselgere. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 viktig å vise at du telefonen viser du har interesse for produktet og ikke bare: Jeg selger Omega 3, vil du kjøpe? nei SELG det å fortel hvor fantastisk produktet er. Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Salg blir gjort i kartleggingsfasen, så det er viktig å danne en god forståelse for kundens situasjon, samt hva kunden har behov for, og deretter vise hvordan ditt produkt kan forbedre kundens situasjon i forhold til løsningen kunden har idag. Hva slags produkt selger du? Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Si opp og finn deg en bedre jobb. Både for deg selv og for de som blir oppringt. Lenke til kommentar
parfyme Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 Geirern: jeg selger avisabbonnement Kaarekanraadi: takk for tipset. Jobben passer bra ved studier pga arbeidstiden, og det er bedre med en jobb enn ingenting. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Siden du selger aviser tenker jeg at det er et lett omsetteelig produkt, da kan du jo fortelle om hva avisene har av deler og kansje nevne dagnens nyheter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå