Arildmar Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hey. har et Geforce XFX 9600 GT som har 2 DVI utganger og en HDMI. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=345873&view=detailed#ProductTabs Ekspansjon / Tilkoplinger Grensesnitt: 2 x DVI-I - 29-pin kombinert DVI 1 x HDMI - 19-pin HDMI Type A 1 x DisplayPort - 20-pins DisplayPor Jeg har pr dags dato en 19", men har dual display på jobben og ser stor nytte av dette. Lurer derfor på da jeg har 2 DVI porter, klarer jeg da å kjøre dual display utifra dette? Eller er det noen andre anbefalinger som kan gjøres utifra skjermkortet jeg har .. ------------- From the cold north... Arildmar ------------- Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Burde ikke by på problemer. Eneste jeg ikke er sikker på er om du kan ha 2 skjermer + output på HDMI/DP samtidig. (i effekt 3 skjermer) 1 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Nei 3 skjermer kan du ikke ha, da måtte du ha hatt ett ATi kort i 5xxx serien eller flere skjermkort i maskinen. 1 Lenke til kommentar
Arildmar Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Takker for svar gutter. Da blir det innkjøp av ny skjerm til nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå