Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC blir for varm under Call Of Duty Modern Warfare 2 spilling

Anbefalte innlegg

Har en Acer Aspire 5930G med Windows 7 på.. Problemet er at når jeg spiller spill som krever mye som f.eks COD MW2, så blir PC'en så varm at den slår seg av.

Har prøvd å bruke RM Clock, men det virker ikke, har dere noen andre forslag?

Det skjer også spesielt på Eurotruck Simulator 2008 hvis jeg har full kvalitet og full oppløsning.

Takk på forhand.

Kai-Morten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det den samme modellen som jeg har så er den to år gammel. Bruker du å støvsuge/blåse ren prosessorvifta en gang i blant? Da jeg jobbet på pc-verksted fikk vi ofte inn maskiner som skrudde seg av fordi de var for varme. Mange av maskinene var så fulle av støv og dritt at vifta ikke klarte å spinne rundt engang.. Det eneste vi trengte å gjøre da var å blåse ren vifta med trykkluft. Jeg byttet ofte også kjølepasta i samme slengen, men det er stort sett mye skruing for å komme seg inn til prosessoren så hvis du ikke er erfaren på å skru laptoper vil jeg ikke anbefale det. Et annet tips for å unngå støv i maskina er å vaske pulten du spiller på regelmessig.

Lenke til kommentar

Ja, glemte å skrive det.

Er den med 4 GB ram. Kjøpte den 08/08/08.

Har opna og blåst og støvsugd den vifta bak til venstre. Jeg har den på et viftestativ fra biltema også siden jeg spiller med vanlig skjerm og tastatur og mus(fordi skjermen på PCen skurrer) siden jeg skal kjøpe ny PC når jeg får råd.

Vet at vifta spinner, den er sånn uansett.

Endret av mini097
Lenke til kommentar

Med Firefox, Steam, Skype, MSN og Spotify på, er den nå 0: 51 grader 1: 54 Grader.

Er den vifta oppe til venstre prosessorvifta, eller er det flere vifter?

EDIT: Fant nettopp ut at hvis jeg bruker Core Temp står temperaturen på tastaturet (G15)

Endret av mini097
Lenke til kommentar

Min er 32 idle fant jeg ut. Jeg har ikke åpnet denne laptopen fordi ingenting har vært galt med den, men så vidt jeg vet er det bare en vifte som kjøler både cpu og gfx. Jeg tror garantien fortsatt gjelder så jeg ville hørt med der du kjøpte den om de kunne sende den inn på verksted så de får sjekket det opp. Det skal være gratis så vidt jeg husker.

Jeg er ihvertfall tom for forslag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...