eimo99 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Jeg lurer egentlig på hva men oppnår med å fylle plastposer med gas og "antakelig" innhalere dette? Utenfor butikken min må jeg daglig plukke opp forskjellige typer aerosol kanner og plastposer.. Der for lurer jeg på hva man oppnår med dette.. Regner med man kanskje får en slags rus men vet ikke.. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) det er rus ja. Endret 13. august 2010 av stich_it Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Løsemidler er genialt, ikke lavmål i det hele tatt.... Lenke til kommentar
eimo99 Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Har kontaktet forebyggende hos politiet og utekontakten.. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Løsemidler er genialt, ikke lavmål i det hele tatt.... nothing like braindama-dama-dama-damage... er vel for mange år siden sist noen mista livet eller ble alvorlig (hjerne)skadet av å sniffe lightergass så nå er det bare for de unge å lære på nytt av sine feil... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Er dette disse sprayene som skal få toalettet til å lukte godt? Leste om dette for et år siden, og folk som hadde gjort det hadde begynt å høre stemmer osv. Tror en tok selvmord etterhvert eller døde av det. Syke greier. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Er dette disse sprayene som skal få toalettet til å lukte godt? Leste om dette for et år siden, og folk som hadde gjort det hadde begynt å høre stemmer osv. Tror en tok selvmord etterhvert eller døde av det. Syke greier. Det er ikke begrenset til slike desverre, noen sniffer lightergass andre drivgassen fra krembokser eller annet. Når de sniffer annet en lightergass så er det drivgassen i boksen som gir rusen vis jeg har forstått riktig Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 for det første, du etser bort fettlaget rundt hjernen(faller du kan du dø), og glemmer du å trekke inn ogsygen så dauer du, sånn gikk Kristian bort. Don't do it. Lenke til kommentar
Jellax Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Så ufattelig smart å sniffe løsemidler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå