Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Erfaringer med onlinedating?

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på om onlinedating, slikt som match.com osv. fungerer, eller er det bare tull?

Har veldig lyst på en person som har samme interesser og som jeg kan prate med, men finner desverre ingen i næromerådet.

Hvis noen har noen erfaringer de vil dele hadde det vært supert.

Hilsen Fredrik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ut i fra min erfaring vil jeg si at nettdating er for 25+ slik som over her. Har en del erfaring og jeg har fått mange gode kontakter over nettet, men de fleste jenter i ung alder er litt mer reservert og vil ikke møte noen fra nettet. Jenter har ofte hatt lyst til å møte meg, men de har avslått senere med en dårlig unnskyldning rett og slett fordi de ikke tørr.

Lenke til kommentar

Mamma og hennes samboer (min stefar) har nå levd sammen i 6 år og har fått to små jenter ;)

De møtte hverandre på nettet.

Man skal selvfølgelig ikke forvente at førstegangen er treff, men du kan nok treffe prikken over i'en etter hvert ;)

Hender at man støter på kjæresten i sitt liv helt tilfeldig på en tilfeldig plass også :p

Endret av RedEye2058
Lenke til kommentar

Jeg har prøvd møteplassen.no, e-kontakt.no og adultfriendfinder.com, den siste er mer for de som bare vil ha noen å ha sex med.

Jeg er 23 år gammel og har funnet ut at det er flertall av de som er eldre enn meg. Jeg har ikke truffet noen der. Har til og med ikke fått kontakt med noen heller. Kanskje det er meg, eller at det faktisk ikke er så enkelt som det skal ha seg til + det koster jævlig med penger. Er du godt etablert økonomisk sett, så er det jo noe annet. Men jeg har ikke råd til å betale 350kr måneden for et abonnement på en nettside, spesielt når ingen tar kontakt, eller svarer på mitt forsøk på å oppnå kontakt.

Så jeg kan si jeg ikke akkurat har dratt nytte av det, enda. Men det finnes de som faktisk har funnet den rette, og har vært gift i flere år.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Som mange skriver så tror jeg det funker best for de i toppen av 20-årene som har trukket seg litt fra det vanlige singelmarkedet.

Jeg kjenner 2 som begge fant en som de både fikk barn og skal gifte seg med via nett, men de var vel sånn ca 27-30 når det skjedde.

Er Bergen det er snakk om, mao. litt å velge blant.

Lenke til kommentar

Er tenåring og har vært litt innom forskjellige nettsamfunn i forbindelse med dating osv. Ettersom jeg har hatt sikte på aldersgruppen 16-18 har jeg oppdaget at det er ganske lite seriøsitet ute og går, men jeg har da funnet noen jeg var litt på bølgelengde med. Veldig veldig mange mennesker på disse sidene er kun ute etter sex (noe som er lett å oppdage) og det er også veldig mange voksne som prøver seg på de langt yngre. Har truffet et par stykker og det gikk så som så. Det jeg sitter igjen med er litt erfaring og et par nye venninner. I dag er jeg ikke medlem av noen slik side, da jeg synes det blir for dumt og for slitsomt.

Men jeg har full tro på at mange kan finne det de leter etter på nettet, og det skader jo ikke å prøve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...