crytrus_24 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Her er et bildet jeg har tatt i Nord Norge. Hva syntes dere? Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Wow! Fine kontraster, en fargesammenheng jeg liker VELDIG godt er nemlig gult/oransje og blått. Dette bildet falt i smak hos meg! Eneste var vel at hegren ikke var i senter av bildet... Men ellers, flott bilde! 9/10 Lenke til kommentar
crytrus_24 Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Wow! Fine kontraster, en fargesammenheng jeg liker VELDIG godt er nemlig gult/oransje og blått. Dette bildet falt i smak hos meg! Eneste var vel at hegren ikke var i senter av bildet... Men ellers, flott bilde! 9/10 Tusen takk! Lenke til kommentar
crytrus_24 Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Noen fler som har synspukter? Endret 14. august 2010 av Crytrus Foto Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 fint dette. syns dog at fargemetningen var litt for ekstrem. samme med vignetteringen. du skulle ha kommet deg enda litt nærmere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå