Windoge Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Rettelse, 100% av laveste lønnstrinn i tariffen. Lenke til kommentar
boy94 Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Noen som jobber som alarmoperatør her? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Noen som jobber som alarmoperatør her? Sjekk ut gruppen "Vekter" på Facebook. Flere som gjør det der. Lenke til kommentar
LL Fox Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Har i mine fem år aldri vært borti noen som jobber 33,6 turnus. Jobber selv som vekter på 33.6 skifts ordning. Knall ordning og godt betalt. Jobber hos større kunde i olje og gassbransjen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Noen som jobber som alarmoperatør her? Jeg gjør det. Lenke til kommentar
Henholland1 Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Hva ligger lønnen på? (går ut i fra at den er gått en del opp siden 2010) og hva koster ett vekterkurs, og over hvor lang tid er det? Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Ble nettopp ansatt som vekter. Noen som vil komme med noen lure tips? Første dag på jobb i morgen, på båt! Lenke til kommentar
Margul Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Vær blid og hyggelig! Da kommer du veldig langt som vekter Et smil hjelper mye. Spør mye, og vis gjerne at du er villig å jobbe. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Ble nettopp ansatt som vekter. Noen som vil komme med noen lure tips? Første dag på jobb i morgen, på båt! Båt er vel en av de få vektertjenestene som innebærer utvidet myndighet? Er det Color Line i vaktselskapet G4S? Kristiansand? Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 G4S ja, ikke kristiansand. Lenke til kommentar
boy94 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 hvordan er jobben som alarmoperatør? sitter mye på data? er det mye 100% stillinger der? Lenke til kommentar
boy94 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Hva ligger lønnen på? (går ut i fra at den er gått en del opp siden 2010) og hva koster ett vekterkurs, og over hvor lang tid er det? Begynnerlønnen ligger på 165,- timen Lenke til kommentar
Henholland1 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Hva ligger dere på i måneden da? (Aner ikke hvor mye jobb det er) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Hva ligger dere på i måneden da? (Aner ikke hvor mye jobb det er) 34000 kr. Lenke til kommentar
cmx2k Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Oi denne tråden hadde jeg ikke sett før, hadde jeg sett den så hadde jeg ikke laget den tråden jeg laget tidligere. Noen av dere her som kan svare meg på mine spørsmål her, forutenom lønn da, det har jeg fått med meg: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1525643 Lenke til kommentar
aitrunk Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Er det noen vektere her som kjenner reglene iforhold til arbeidsmiljøloven og overtid? Lurer på hvordan praksisen er i bransjen. Endret 24. juli 2013 av aitrunk Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Skal søke på en intern lederstilling i firmaet jeg jobber. Har ikke skrevet en søknad på mange år, men skal jeg skrive den som nyansatt med formelt brev og full pakke? Tenker da på søknad med fra/til-adresser, attester, cv osv? Bruker man forresten postadresser i formelle brev i dag når man sender via epost? Takker for svar. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Kommer antakeligvis til å få jobb ved en middels stor flyplass i Securitas. 20 % stilling - noe som passer meg bra siden jeg studerer. Det jeg lurte på er om det vanligvis er gode muligheter for å ta ekstravakter? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Kommer antakeligvis til å få jobb ved en middels stor flyplass i Securitas. 20 % stilling - noe som passer meg bra siden jeg studerer. Det jeg lurte på er om det vanligvis er gode muligheter for å ta ekstravakter? Med så lav stillingsprosent vil jeg tro at mulighetene er veldig store. Lenke til kommentar
Nygg1n Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Angående kjøretillegg/godtgjørelse. Jeg jobber man-fre 8-16 og har en 52 km lang vei til jobb (49min kjøretid ish). På vei til jobb må jeg i tillegg passere en bomstasjon TIL jobb og enda en TILBAKE fra jobb noe som resulterer i en ekstra 40kr per dag. Har vi som jobber i Securitas da rett på kjøretillegg eller godtgjørelse for dette? http://miniforetak.no/satser-og-tall/870-statens-satser-for-kjoregodtgjorelse Arbeidsgiveren min sier at det eneste vi kan gjøre er å skrive kjøretid på skattekortet for å få litt fradrag i skatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå