osse-mon waits for alice Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Hør på veilederene! Hold tråden på topic! Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Endret 22. august 2010 av Osse-Mon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Hvor i pokker har jeg sagt at den dårligste bilen hadde en fet farge? Bilene var helt IDENTISK med hverandre. Egenskaper: - samme farge - samme årsmodell - samme bilmerke - har ikke kjørt i det heletatt - begge bilene er personbil - begge bilene har samme interiør - begge bilene har samme eksteriør - begge bilene er like sikre - begge bilene er produsert på samme måte - begge bilene er samme modell - begge bilene har samme bruksområde Forskjell: Bil nr 2 har en oppdatert motor som gjør at den kan kjøre litt fortere enn bil 1. Dette fører til at bilen ankommer destinasjonen tidligere enn bil nr 1 ergo den er BEDRE enn bil 1 pga KUN dette! Endret 22. august 2010 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Doktorgrad for eksempel i arkitektur er bedre enn master i arkitektur fordi man har har følgende: - Fordypning i faget - Bedre betalt - Bedre status - Høyere nytteverdi - Kan forske videre i faget Masteren har nådd en barriere hvis han uteksaminerer seg uten doktorgrad. Fordi han kan ikke forske videre, har ikke krav på samme betaling, blir ikke ansett med like høy status, litt mindre nytteverdi og kan ikke like mye som en doktorgrad. Doktoren har akkurat det samme som masteren bare en del mer ergo han er bedre. Litt vanskeligheter med å forstå så se på eksempelet: To biler er nesten helt identisk, samme årsmodell, samme bilmerke, samme konstruksjon bare en forskjell som er den at bil nr 2 har mer hester på motoren fordi motoren er en oppdatert type ergo bilen kan kjøre fortere en bil nr 1 selv om ALT annet er helt likt. Dette er et tilstrekkelig grunnlag for å kategorisere bil nr 2 bedre enn bil nr 1 fordi den kan kjøre fortere og nå en destinasjon tidligere en bil nr 1. Hva er poenget ditt med å rakke ned på en yrkesgruppes status, og med så mange ord? Et forsiktig spørsmål fra meg først: På alle utesteder har de vakter som sjekker legitimasjonen. Er eierene lovpålagt å bruke vektere til dette, eller kan de leie inn politi? Stilles det noen fysiske krav for å bli en vekter? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Denne moderatoren går nå til sengs, og om det dukker opp mer offtopicdiskusjon i løpet av natten stenges tråden! God natt! Kristian Moderator Lenke til kommentar
Vektern Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Det er ingen fysiske krav for å bli vekter, eneste er vel at må kunne gå. Endret 23. august 2010 av Vektern Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Vi kan jo lage en advokat -eller legetråd, så kan vi rakke ned på sivilgeniørene? Da lager jeg en doktorgrad tråd ingenting slår en doktorgrad da det er den høyeste akademiske graden man kan få i hele Norge!!! Edit: Forresten hva er en "sivilgeniør" fornoe? aldri hørt om dem. At du rakker ned på uskyldige tastefeil sier ganske mye om din hensikt i denne tråden. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Det er ingen fysiske krav for å bli vekter, eneste er vel at må kunne gå. Joda, men som leder i et vaktselskap ville jeg aldri ansatt en som er veldig overvektig. Det kommer selvfølgelig litt ann på hvilken stilling. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) ... Endret 19. januar 2011 av Aviaton Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg er selv kontrollør i vekterfirma, så er det noen spørsmål så fyr løs - dog jeg nødig vil bryte noen taushetsplikt på metoder osv. osv. Jo kan jo spør noe jeg lurer på, hvordan er vaktoedningen for en vekter jobbere dere faste vakter eller turnus ? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) ... Endret 19. januar 2011 av Aviaton Lenke til kommentar
Vektern Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Hvordan er vaktoedningen for en vekter, jobber dere faste vakter eller turnus? Kommer ann på om du har deltid- eller heltidsstilling, hvertfall i min avdeling er det slik at deltidsansatte blir satt opp slik det skulle passe, og heltids jobber typisk annen hver helg. Feks. fre,lør,søn - ons,tors - man,tirs - fre,lør,søn, ons,tors også videre. Men det er noen som er satt opp litt annereldes slik at kabalen skal gå opp. Lenke til kommentar
Vektern Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 Kom over denne nyheten: Hjelpende vekter angrepet i Markens Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg er ansatt som mobilvekter, og er rimelig fornøyd med dette, lønna på natt er god, en kjeder seg aldri, og få arbeidsdager er like.. Til Tricell, har du ett hat mot alle vektere eller kun butikkvektere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg er ansatt som mobilvekter, og er rimelig fornøyd med dette, lønna på natt er god, en kjeder seg aldri, og få arbeidsdager er like.. Til Tricell, har du ett hat mot alle vektere eller kun butikkvektere? Nei, jeg har ikke et hat mot alle vektere. Jeg respekterer de vekterne som kan kundebehandling og som opptrer profesjonelt. Det vil si de behandler vedkommende med respekt selv om h*n er respektløs, holder situasjonen diskrée unngå roping og kuing med unødvendig vold den slags, og hold saken innenfor dimensjonene da mener jeg gi en passende straff for selve forbrytelsen. Men jeg hater de vekterne som ikke gjør dette, du finner en beskrivelse på de aktuelle vekterne tidligere i tråden. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) ... Endret 19. januar 2011 av Aviaton Lenke til kommentar
Vektern Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 (endret) ... Endret 20. januar 2011 av Vektern Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) ... Endret 19. januar 2011 av Aviaton Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Der har vi den alvorsgraden igjen hos vekterne, hver minste ting er like alvorlig som å fremkalle dommedag eller interplanetarisk destruksjon. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) ... Endret 19. januar 2011 av Aviaton Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Noen her som vet hva slags prøve man må gjennom før intervjuet for å bli vekter i G4S ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå