PoisonIwy Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Er det noen her som jobber i Nokas? hvordan er det å jobbe i selskapet? er det likt som G4S? at de jobber nesten hele tiden? hvor lange skift har de eventuelt? Det er vel 3000 ansatte i Nokas, så litt vanskelig å svare på. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Noen som har sett den siste "vektervold" videoen?Clear cut abuse oslo s på youtube.. Kjør diskusjon.. http://youtu.be/SOzFyN5R2Lo Noe sier meg at videoen ikke viser alt som skjedde... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Det som definitivt er galt i filmen er vekteren som tilsynelatende kaster seg over en narkoman. De er såpass mange vektere at de lett kunne holdt han igjen til politiet ankom dersom det var nødvendig. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Kjære fjell0ter, dette beviser ditt endelige nederlag! Du trodde du kunne komme her og skrive en novelle som skulle eie meg Ultimat på en slik måte at jeg ikke engang ville klare å skrive et ord tilbake, og dermed forlate tråden. Men der tok du feil. Du fikk en massiv gjengjeldelse der jeg svertet svært mye om deg, og avviste dine krav. Nå klarte du ikke engang å besvare mitt gigantiske innlegg, og velger heller å svare med personangrep. Det er du som har sunket så jævla lavt at jeg gidder ikke å bade i dritten med deg. Du skal få skryt for at du er like flink til å harke opp dritt som du er til å harke opp snue. Ja jeg vet om dine helseproblemer. Meg og deg har ingenting til felles, vi er diametralt uenig! Nå er du som regel ute på bærtur i diskusjoner rundt vektere. Det er da ikke lenge siden du slengte rundt deg med påstander som viste seg å være så grundig feil at du forsvant uten å svare for deg. Lenke til kommentar
Magneten Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Noen som har hørt noe informasjon rundt Tv serien som blir produsert eller er i gang fra Rubicon Tv, som skal hete "Vekteren" eller "Vekterene"? Lurer litt på hva som skal vises her, dokumentar, parodi eller hva. Serien skal vist komme i løp av neste år og produsent har fått låne biler og uniformer av NVC Security, som har vært ute i nyheter for sine politi kopi biler. Bilde: Men det er da nye bilene som skal bli brukt / lånt bort(ikke at disse er MYE bedre): Høres jo ikke helt positivt ut at man skal fremvise vektere på deres måte på tv da;) Er av de få selskapene som prøver å få seg autoritet slikt. Blir spenneded uansett. Kilde: En papir utgave Avis artikkel ( husker ikke navnet på stående fot) 1 Lenke til kommentar
Pettypelle Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Så bildet av bilen deres engang tidligere jeg også. Trudde ikke at det var mulig! Rart at det også er lovelig! Bilen der kan man raskt feiltolke med en politibil. Til og med midt på lyseste dagen! Hadde vært flau av å kjøre den bilen som vekter! Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=xFD7x0WDvyQ Tatt på kornet! 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Kjære fjell0ter, dette beviser ditt endelige nederlag! Du trodde du kunne komme her og skrive en novelle som skulle eie meg Ultimat på en slik måte at jeg ikke engang ville klare å skrive et ord tilbake, og dermed forlate tråden. Men der tok du feil. Du fikk en massiv gjengjeldelse der jeg svertet svært mye om deg, og avviste dine krav. Nå klarte du ikke engang å besvare mitt gigantiske innlegg, og velger heller å svare med personangrep. Det er du som har sunket så jævla lavt at jeg gidder ikke å bade i dritten med deg. Du skal få skryt for at du er like flink til å harke opp dritt som du er til å harke opp snue. Ja jeg vet om dine helseproblemer. Meg og deg har ingenting til felles, vi er diametralt uenig! Nå er du som regel ute på bærtur i diskusjoner rundt vektere. Det er da ikke lenge siden du slengte rundt deg med påstander som viste seg å være så grundig feil at du forsvant uten å svare for deg. Jeg har hatt en karantene på 1 måned. Kan du vennligst henvise til hvilke påstander jeg evt skulle ha kommentert? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Noen som vet om ansinniteten vår, hvordan den blir beregnet? F.eks. ett år, tilsvarer to år med 50%, likeså ett år med 100% og to år fordelt på 60% og 40%? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Radioresepsjonen: http://www.youtube.com/watch?v=H04Yb0y3p0g&feature=related 1 Lenke til kommentar
HelloGoodbye Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Haha, den der og den andre av Radioresepsjonen er geniale. Har bare jobbet noen måneder som ordensvakt, men det er så sant.. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har hatt en karantene på 1 måned. Kan du vennligst henvise til hvilke påstander jeg evt skulle ha kommentert? Det er vel ikke rart du får karantene? Jeg har fått en advarsel på forumet siden 2005. Ironisk at det er jeg harker opp dritt, mens du viser til mine helt urelevante helseproblemer og vil spille mynt på dette. Haha, du er type da, du vet godt hva han snakker om. (du er fortsatt ignorert men det er ikke alltid lett å la gallen din flyte fritt rundt uten å kommentere det) Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Så bildet av bilen deres engang tidligere jeg også. Trudde ikke at det var mulig! Rart at det også er lovelig! Bilen der kan man raskt feiltolke med en politibil. Til og med midt på lyseste dagen! Hadde vært flau av å kjøre den bilen som vekter! Ja det var en nyhetssak om det rett før sommer tror jeg. Jeg er enig med deg, det er fort gjort å tro dette er en politibil, spesielt den eldre modellen de har der. Ser ut som de har endret det en del, men fortsatt en tullete kopi. Flaut er ikke overtramp å si her nei. Ta en titt på hjemmesiden deres også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har hatt en karantene på 1 måned. Kan du vennligst henvise til hvilke påstander jeg evt skulle ha kommentert? Det er vel ikke rart du får karantene? Jeg har fått en advarsel på forumet siden 2005. Ironisk at det er jeg harker opp dritt, mens du viser til mine helt urelevante helseproblemer og vil spille mynt på dette. Haha, du er type da, du vet godt hva han snakker om. (du er fortsatt ignorert men det er ikke alltid lett å la gallen din flyte fritt rundt uten å kommentere det) Det var enda en søppelspekulasjon. Moderator kan bekrefte at det var en frivillig karantene etter ønske, og ikke pga brudd på retningslinjene. Ja du harker opp masse dritt, som eksempelvis er sitert. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Radioresepsjonen: http://www.youtube.com/watch?v=H04Yb0y3p0g&feature=related Typisk jusstudenter. Det er ikke bare i disse situasjonene de kommer med slike idiotiske meninger, men det kan f.eks være når man står og passer på hvem som slipper inn på Burger King i fyllehelgene. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Områdekontroll oslo Refleksjoner rundt dette? Endret 6. oktober 2011 av fjell0ter Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Områdekontroll oslo Refleksjoner rundt dette? Dersom disse hadde hatt samme myndighet som vekterne i Sverige har ville dette vært noe helt annet. Dette blir i grunn bare vanlige sivilister i en uniform. Lenke til kommentar
kalden Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Jeg ser at Tricell har kastet bort tiden sin i denne tråden siden august 2010. Jeg har forlatt denne diskusjonen flere ganger slik at TS kan få beholde tråden i topic men en eller annen må hele tiden fremkalle meg, bare les i innleggene så ser dere at det kommer pauser men så er jeg tilbake fordi noen fremkalte meg. Endret 6. oktober 2011 av kalden 3 Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg tror ikke det er sunt å gi vektere en smule mer makt, da det ville endret samfunnet. Sverige er et land med flere politimenn per innbygger enn Norge, så derfor kan det gå, mens Norge ligger på bånn i Skandinavia. Bare en tanke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå