SKAÐI Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Det er snakk om 2uker av 2uker på så vidt jeg vet, for folk uten familie og dame er jo dette ypperlig.. og skatteletta er jo grei da! Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Kaktuz er for stolt av sin egen arbeidsgiver til å vurdere å jobbe hos Gayforce. Wups, G4S. Ikke så mye det som at jeg har erfart hvor dårlige gayforce er. Makan til elendige folk skal man lete lenge etter, både på vekter og ledernivå. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Kan ikke si at jeg har så mye erfaring med G4S, rent bortsett fra da de stoppet bagasjen min på Gardermoen. Da virket de veldig hyggelige og profesjonelle. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Det er snakk om 2uker av 2uker på så vidt jeg vet, for folk uten familie og dame er jo dette ypperlig.. og skatteletta er jo grei da! Hadde håpet ukene på var lengre, så kunne man fremdeles ha bodd i hjembyen sin, selv om båten kanskje er et helt annet sted. Lenke til kommentar
Doctor Mowinckel Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Er det bare meg som Mobil vekter har brukt cola kampanjen utrolig godt ? ;-P Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Er det bare meg som Mobil vekter har brukt cola kampanjen utrolig godt ? ;-P Er nok ikkje berre deg Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Politimyndighet på båten, tror det i tillegg bare dreier seg om 12-timersvakter. Så på den danskebåtserien som gikk på viasat. Virker ikke videre slit annet enn patruljering og stenging av båten om natta. Sikkert litt lemping av fyll osv. og dempe folk her og der. Lenke til kommentar
Doctor Mowinckel Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Hadde jeg bodd lengre sør hadde jeg nok gått foær den jobben. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg jobbet i G4S skipsvakthold en mnd, ikke alle objekter det er like lukrativt å jobbe på. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Kommer an på hvilken type skipsvakthold det er snakk om. Satt brovakt et par ganger, fra åtte om kvelden til syv om morgenen. Kjedelig som faen. Lenke til kommentar
Doctor Mowinckel Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Kommer an på hvilken type skipsvakthold det er snakk om. Satt brovakt et par ganger, fra åtte om kvelden til syv om morgenen. Kjedelig som faen. Hva slags type vakthold er det snakk om på en båt? Lenke til kommentar
Doctor Mowinckel Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Makes sense :-). Er det noen som har sett mag lite holderen til fengselsvesenet? Den går langs belte. Noen som vet hvor man kan evt kjøpe en slik? Lenke til kommentar
Tegocalderon Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Hvordan er mulighetene for å få jobb hvis man betaler trinn 1 selv ? Er student som ønsker deltidsjobb i Trondheim, og har prøvd i et år nå å søke på jobber og håpe på at noen ville sponse kurset, men det har ikke gått så bra Så jeg tenkte jeg kunne ta kurset nå som jeg har ferske penger fra sommerjobben, før jeg bruker de opp. Men det er jo ikke noe vits hvis man ikke får jobb etterpå. Lenke til kommentar
Tronder84 Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Hvordan er mulighetene for å få jobb hvis man betaler trinn 1 selv ? Er student som ønsker deltidsjobb i Trondheim, og har prøvd i et år nå å søke på jobber og håpe på at noen ville sponse kurset, men det har ikke gått så bra Så jeg tenkte jeg kunne ta kurset nå som jeg har ferske penger fra sommerjobben, før jeg bruker de opp. Men det er jo ikke noe vits hvis man ikke får jobb etterpå. Vanskelig å svare helt sikkert her. Sjansen er nok mye større for at du får jobb når du har Trinn1 enn når du ikke har noen trinn. Noen firma ansetter folk som har Trinn1, og hvis de gjør en god jobb får man ofte sponset Trinn3 (trinn2 får du jo bare du jobber litt). Hvis du ønsker å jobbe fulltid og er fleksibel og står på er nok sjansene store for at firmaet betaler Trinn3. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Er det noen som har opplevd å ikke få sponsa trinn 3 av det firmaet du jobber i? Det hadde for meg vært helt utenkelig. Lenke til kommentar
Tegocalderon Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Hvordan er mulighetene for å få jobb hvis man betaler trinn 1 selv ? Er student som ønsker deltidsjobb i Trondheim, og har prøvd i et år nå å søke på jobber og håpe på at noen ville sponse kurset, men det har ikke gått så bra Så jeg tenkte jeg kunne ta kurset nå som jeg har ferske penger fra sommerjobben, før jeg bruker de opp. Men det er jo ikke noe vits hvis man ikke får jobb etterpå. Vanskelig å svare helt sikkert her. Sjansen er nok mye større for at du får jobb når du har Trinn1 enn når du ikke har noen trinn. Noen firma ansetter folk som har Trinn1, og hvis de gjør en god jobb får man ofte sponset Trinn3 (trinn2 får du jo bare du jobber litt). Hvis du ønsker å jobbe fulltid og er fleksibel og står på er nok sjansene store for at firmaet betaler Trinn3. Jeg er student, så det er begrenset hvor lenge jeg kan binde meg, hvor lange dager jeg kan jobbe, pluss at jeg reiser hjem i påske, jul osv. Siden det ikke er en fulltidsjobb, kan jeg nesten ikke betale 6500 kroner, fordi det vil ta for lang tid å tjene de inn igjen. Det ser ikke bra ut Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Det er såpass langt imellom kremjobbene som vekter, at du like gjerne kan jobbe en annen plass! Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg tror min arbeidsgiver ikke har fulgt helt med, enten han eller meg. Har fått utbetalt nå, men har fått etter den gamle satsen, altså 141,37 kr/t. Dette er vel feil? Har ikke økningen som følge av streiken tredt i kraft da? I tillegg jobber jeg BARE natt, skal jeg ikke ha betalt etter 35.5t/uke? Jeg henger VIRKELIG ikke med lengre, hvis noen har stålkontroll på tariff og alt detta her, vær så snill og hjelp meg.. Jobber 162,5t/mnd hvis jeg ikke husker helt feil. Har kontrakt for fulltid natt, lønn etter tariff. (Ja jeg er smertefullt klar over at jeg har pratet mye om lønn i denne tråden, og optimalt sett burde det ikke vært nødvendig med enda en post... Men håper dere er litt greie ) Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Er det noen som har opplevd å ikke få sponsa trinn 3 av det firmaet du jobber i? Det hadde for meg vært helt utenkelig. Jeg. Istedet valgte de å bruke avvikene mine mot meg og si meg opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå