Trollfjes Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Det trodde jeg òg, men det viser seg å være et fellesnavn på security, cash handling osv. Lenke til kommentar
Doctor Mowinckel Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Jeg er kjempe fornøyd med NOKAS uniformen. Jeg skjønner ikke hvorfor de skal bruke masse penger på ny uniform. Fixed Jeg sa fortsatt VAKT SERVICE siden det er det som står på de. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Men de representerer jo NOKAS? De har gjort det i 6-7 måneder nå. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Dere kan lese om navneendringen her: http://www.nokas-security.no/wsp/vaktservice3/frontend.cgi?func=publish.show&func_id=5330&table=CONTENT&parent_id=1501&active_id=5330_c&active_topp_id=1010 Endret 25. juni 2011 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Margul Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Det har vel seg sånn at de nye uniformene til Nokas skal være mer service preget enn vakthold preget. Mesteparten av yrket er jo å yte service ovenfor kunder og andre. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Det har vel seg sånn at de nye uniformene til Nokas skal være mer service preget enn vakthold preget. Mesteparten av yrket er jo å yte service ovenfor kunder og andre. Så det du sier er at de egentlig kan bytte navn til vaktmersterservice? Det er lavmål av et vaktselskap å ta på seg oppgavene til vaktmestere, renholdere ol bare fordi kunden ønsker det. Edit: Etter å ha lest om navneendringen og endring i organisasjon ser jeg en fin parallell til mobiltelefonmarkedet. Securitas foretok en slik endring i organisering for noen år tilbake, nå kommer nokas med samme. Kan ligne på kappløpet mellom apple og htc, apple ligger alltid et hode foran. Endret 26. juni 2011 av Kaktuz 1 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg synes de nye NOKAS uniformene ser ut som vanlig klær Likte godt VaktService uniformen, så liksom litt viktig ut hehe. Lenke til kommentar
Doctor Mowinckel Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg har ikke fått sett den ennå ettersom at sjefen sa at jeg ikke var blant de prioriterte i første runde. Er det noen her som har bilder av den? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Det har vel seg sånn at de nye uniformene til Nokas skal være mer service preget enn vakthold preget. Mesteparten av yrket er jo å yte service ovenfor kunder og andre. Så det du sier er at de egentlig kan bytte navn til vaktmersterservice? Det er lavmål av et vaktselskap å ta på seg oppgavene til vaktmestere, renholdere ol bare fordi kunden ønsker det. Edit: Etter å ha lest om navneendringen og endring i organisasjon ser jeg en fin parallell til mobiltelefonmarkedet. Securitas foretok en slik endring i organisering for noen år tilbake, nå kommer nokas med samme. Kan ligne på kappløpet mellom apple og htc, apple ligger alltid et hode foran. Har du ikke lest om ISS sine multiskill vektere? Prøv å google det. Her utføres alt fra gressklipping til renhold. Vakt Service i Bergen hadde for en tid tilbake en annonse hvor de søkte etter en reholdsvekter. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 For å være helt ærlig, så har jeg aldri hatt sansen for VaktService/Nokas sine uniformer. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 @Thomas Jeg er klar over at noen tilbyr alskens bare for å tjene penger. ISS er vel ikke et vaktselskap? Jeg vet at de gjør alt mulig for tida, men vektere trenger de vel ikke å være? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 ISS er blant annet et vaktselskap, men driver også med masse annet. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 ISS driver også vaktselskap. Jeg tror dette er nye nytt de har kommet med, men man kan like gjerne kalle det renholder i vekteruniform. Dette står på ISS sine sider: En multiskill-vekter kan gjøre flere arbeidsoppgaver enn det som ligger i tradisjonelle vekertjenester. Eksempler på dette kan være enkelt renhold, feiing/spyling, søppelhåndtering, enkelt vedlikehold, tekniske tjenester, gressklipping etc. Lenke til kommentar
Doctor Mowinckel Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg skal få lov til å kjøre en rute alene på fredag :-D Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Ser at G4S søker vektere til skip i Oslo. Lurer på om det er snakk om danskebåten? Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Ser at G4S søker vektere til skip i Oslo. Lurer på om det er snakk om danskebåten? Jobben frister, arbeidsgiveren derimot... Lenke til kommentar
Doctor Mowinckel Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Ser at G4S søker vektere til skip i Oslo. Lurer på om det er snakk om danskebåten? Jobben frister, arbeidsgiveren derimot... Hva er så galt med G4S? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Kaktuz er for stolt av sin egen arbeidsgiver til å vurdere å jobbe hos Gayforce. Wups, G4S. Lenke til kommentar
Pettypelle Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Litt morsomt. Så aldri for meg Iss som et vaktselskap. ISS Sikkerhet er pr i dag Norges fjerde største vaktselskap. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Ser at G4S søker vektere til skip i Oslo. Lurer på om det er snakk om danskebåten? Jobben frister, arbeidsgiveren derimot... Det som frister er at enkelte som har jobbet på båt frister med at man fort kan tjene mellom 50000-40000 netto per måned. Er sikkert en slitsom turnus når man først er på jobb, men allikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå