Gå til innhold

Tråden om vekteryrket.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser alltid at Skan kontroll har stillinger ledige. er det et godt selskap og jobbe i? noen som har erfaringer eller hoert noe?

Jeg har ikke hørt noe spesielt om det firma. tror det er et fett å jobbe i vekterbransjen. Jeg har sett at de dekker vekterkurs om du ikke har det fra før av det er et pluss.

lykke til :)

Lenke til kommentar

Har startet i 100% stilling som mobilvekter nå, virker veldig greit så langt. Det er desverre BARE nattarbeid, noen tips som kan komme godt med? Har jobber et år som vekter allerede, veldig givende og interessant jobb! Blir veldig annerledes dog, har jobbet senter tidligere, av den grunn ser det ut til at jeg får presset inn et par bymiljø-skift i tillegg :).

Lenke til kommentar

Jeg jobbet i Securitas nordpå. Vet ikke hva du har, men jeg hadde rundt 150kr/timen med 20kr nattillegg og 45kr helgetillegg. Så ~170kr i timen.

Såpass mye i grunnlønn? Du hadde vel litt ansiennitet da eller? Eller grunnet deltid?

Det har økt siden den gang. I grunnlønn har jeg ca 164 kr, pluss 25 kr natt og 45 kr helg.

Lenke til kommentar

Lønn har kommet seg de siste år tenk nå eg begynt så vare lønn på 119/120kr gitt hehe.

Er nesten litt spendt å se hva det blir til nest år.

Kanskje på tid å flytt på når helg tilegg start? :)

Endret av smy
Lenke til kommentar

Hvordan er det med ledige jobber for tiden som vekter?

er snart ferdig med læretiden, men vet ikke om jeg vil begynne å jobbe med IT med en gang( vanskelig og få jobber osv) Så tenkte at jeg kanskje prøve meg som vekter.

Hvorfor i bare ta en titt på Nav, G4S, Nokas, eller Securitas sine hjemmesider? Det er så mange ledige jobber at de sikkert har problemer med å ansette nok folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...