Gå til innhold

Tråden om vekteryrket.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En gang hadde jeg flere idioter løpende etter meg og skulle banke meg etter en hendelse på et kjøpesenter, noe jeg hadde flere vitner til. Når politiet ankom stedet og tok seg hånd om situasjonen sa de at jeg kunne dra innom stasjonen og anmelde disse personene dagen etter, noe jeg sa ja til. Noen måneder senere kom det brev i posten om at saken henlegges på grunn av bevisets mangel, og at det ikke var mulig å sikte en bestemt person. Det får meg til å lure på hva slags rettssystem det er i Norge. Er det noe rart folk gjør faenskap med vektere når det ikke blir konsekvenser for en utsatt arbeidsgruppe som oss selv?

Lenke til kommentar

En gang hadde jeg flere idioter løpende etter meg og skulle banke meg etter en hendelse på et kjøpesenter, noe jeg hadde flere vitner til. Når politiet ankom stedet og tok seg hånd om situasjonen sa de at jeg kunne dra innom stasjonen og anmelde disse personene dagen etter, noe jeg sa ja til. Noen måneder senere kom det brev i posten om at saken henlegges på grunn av bevisets mangel, og at det ikke var mulig å sikte en bestemt person. Det får meg til å lure på hva slags rettssystem det er i Norge. Er det noe rart folk gjør faenskap med vektere når det ikke blir konsekvenser for en utsatt arbeidsgruppe som oss selv?

Samme skjedde med oss og vår sak, sansynlig vis på samme senter. Oh joy! :D

Endret av Kaktuz
Lenke til kommentar

Er det noen som har hørt noe om mellomoppgjøret som var like før månedsskiftet? Hørte om en ganske grei lønnsøkning på 8-9 kr, men har ikke fått dette helt bekreftet.

Noen nevnte 3kr på jobb i dag, uten at det er en sikker kilde. 8-9kr høres pent ut! :D

Lenke til kommentar

Trusler ja, skjer titt og ofte det men det går som regel greit om man håndterer situasjonen greit.

Var to idioter (brødre) som ikke tålte at jeg måtte kaste de ut fra ett sted og gikk til fysisk grep på halsen min for ei stund siden, endte med at begge brødrene lå bretta over ett bilpanser med ett siste pålegg om å holde seg langt vekk. Hadde de ikke vært så stup fulle tror jeg ikke at jeg hadde fått kontroll på de gutta.

Blir spennende å se hvor mye økningen utgjør på lønna denna mnd! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...