xWeeNx Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Skal snart være utplassert hos NOKAS, og derfor driver jeg å gjør læreplansmål fra VG3/opplæring i bedrift om til arbeidsoppgaver. Kommer til å jobbe mobilt, stasjonært og område. Har dere noen forslag til oppgaver for disse læreplansmålene: "vurdere og iverksette sikkerhetstiltak knyttet til akutte trusler mot person og eiendom" "bruke tilgjengelige tekniske og manuelle hjelpemidler knyttet til virksomhetens stasjonære og patruljerende vektertjenester" http://www.udir.no/grep/Lareplan/?laereplanid=621494 Jobber i NOKAS og har ofte med utplasseringselever/Praksiskandidater fra Vekterskolen osv. Må du gjøre det før du skal ut i utplassering? Hvis ikke så anbefaler jeg deg vente til du er med ute på jobb, da får du en bedre oversikt selv over ting og kan da ta en bedre vurdering selv. Lykke til ute! Takk, men det må bli gjort før jeg skal ut. Starter på en 9-ukers periode på mandag. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) ... Endret 19. januar 2011 av Aviaton Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) ... Endret 19. januar 2011 av Aviaton Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Har litt lyst til å være dørvakt i helgene bare på grunn av lønna. Ingenting annet som gjør den jobben ønsket. Hvordan blir man frivillig vkat på slike tilsetninger? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Så godt betalt? Sikker på at det ikke var noe spesielt? Vektere (med helg- og nattillegg) har i overkant av 2000 kr når de jobber 10 timer per natt. Hvorfor skal en dørvakt tjene over dobbelt så mye? Kunne jo like gjerne vært utdannet lege for den lønna. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Tror nesten det må være noe spesielt. Da jeg arbeidet som dørvakt tjente jeg ikke særlig mer enn 1000kr per helg. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Når det går under vekterlønn begynner det å bli skremmende. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Driver på med opplæring som mobilvekter! verkar veldig spennandes Endret 6. januar 2011 av vingebil Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Driver på med opplæring som mobilvekter! verkar veldig spennandes Kom tilbake etter 50 vakter på samme ruta å si det samme! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Har vært mobilvekter i halvannet år. Stortrives, jeg Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Driver på med opplæring som mobilvekter! verkar veldig spennandes Kom tilbake etter 50 vakter på samme ruta å si det samme! Word.. Er heldigvis noen variable alarmer her og der. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Driver på med opplæring som mobilvekter! verkar veldig spennandes Kom tilbake etter 50 vakter på samme ruta å si det samme! tja, Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Word.. Er heldigvis noen variable alarmer her og der. Min erfaring er at alarmene skjelden er så interessante de heller... Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Alarmene heromkring er så sjeldne at de er intet annet enn irriterende Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Av og til går en del bistandsalarmer på diverse steder som holder åpent om natta. Dette er med på å lette stemningen. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Alarmene heromkring er så sjeldne at de er intet annet enn irriterende kor du er vekter? skal ha mi fyrste nattevakt åleine i natt Ønsk meg lykketil Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Alarmene heromkring er så sjeldne at de er intet annet enn irriterende kor du er vekter? skal ha mi fyrste nattevakt åleine i natt Ønsk meg lykketil Gled deg! Man lærer mye om seg selv første natta Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg er vekter i Vesterålen helt øverst i Nordland. Og jeg får ikke bistandsalarmer fra de som holder åpent om natta lengre, samtlige kjenner meg personlig så de ringer meg fremfor å trykke på knappen Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Alarmene heromkring er så sjeldne at de er intet annet enn irriterende kor du er vekter? skal ha mi fyrste nattevakt åleine i natt Ønsk meg lykketil Gled deg! Man lærer mye om seg selv første natta ja, det vil eg tru Håper det blir litt rolig i natt, iogmed det er fyrste gong åleine Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Det går sikkert helt fint Husk å fortelle hvordan det gikk når du er ferdig, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå