LordOfDeath Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 bruke digitalt videokamera som webkamera, er det nen som vet om dette er mulig, og hvilken programvare man kan bruke? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Skal vel gå fint å bruke alle programmer? Som f.eks MSN messenger, netmeeting etc.? Du velger bare videokameraet som kamera. Lenke til kommentar
|dole| Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 for å bruke kameraet ditt som web kamera må det jo ha støtte for det, har det det så fulgte det nok med eget programm om gjør det enkelt for deg å sette igang. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Programmer som følger med er ikke noe srlig tess synes jeg da. Jeg brukes mitt i MSN MEssenger og for å få stort bilde uten å sende det, bruker jeg "Active WebCam". Fungerer ypperlig. Som sagt er det ikke softwaren som er problemet, digicamet må støtte det. Mitt har en option hvor jeg velger DSK eller CAM. Lenke til kommentar
texaco Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 rare svar her ja Ihvertfall.. ta f.eks Fujifilm: de lanserer et kamera og litt senere legger de ut drivere samt programvare for å gjøre dette kamera til et webcamera.. Se litt på produsentens hjemmeside om mulighet til å gjøre ditt digital camera til webcamera... Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 jeg har et samsung digitalkamera som jeg kan bruke som webcam men får det bare til å virke gjennom yahoo messenger og ingen andre Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 jeg har et sony DCR-TRV30E, jeg kobler det gjennom firewire kabelen inn på et firewirekort. Når jeg trykker på webcamerasamtale får jeg bare et sort vindu. Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 msn'en finner cameraet, men jeg får bare svart skjerm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå