Need44speed Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Kroppen din er i ro , du hviler øynene på ett sted, du tenker ikke over hva som er rundt deg, du slapper helt av, du svarer ikke folk, du er ikke helt tilstede og du blunker omtrent ikke. opplever du dette? jeg gjør dette noen ganger. kort tid om gangen. det er digg, men folk gjør narr av det Endret 13. august 2010 av olehh Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Nøyaktig sånn er det ! Men jeg kan sitte sånn helt til noen tar i meg, veldig køddi hvis jeg sitter alene Lenke til kommentar
Gjest Ida Isabelle Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hei Jeg kjenner meg igjen. Trodde at alle kjente seg igjen i det jeg da... En periode jeg var veldig sliten kunne jeg sitte slik i flere timer, men det føltes som bare noen få minutter. Men mange tror jeg ser eller hører ting når jeg blir fjern, men jeg blir bare fjern, tenker ikke. Men dt kan da ikke være farlig. Lenke til kommentar
Gjest Tarmfjott Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg har aldri vært borti dette før, men å "forsvinne" slik i flere timer høres virkelig ikke bra ut. Hvor lenge kan du sitte slik, TS? Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Kommer ann på hvor behagelig jeg sitter og hva som skjer rundt meg. Enkelte ganger så kan jeg sitte sånn i 3 - 4 timer hvis jeg vet innerst i hodet at det ikke skjer noe som helst. Men tiden føles mye fortere på det "Rolige" stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå