Frohman Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=moEYqLdupIA&feature= Hva syns dere? Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro, lenger. Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Den der er debunket grundig og flere ganger. Jeg mener den har vært diskutert før her på forumet. Dersom du gidder ar det jo bare og lete opp disse trådene igjen. Jeg er lat i natt så det blir ikke gjort av meg Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Den der er debunket grundig og flere ganger. Jeg mener den har vært diskutert før her på forumet. Dersom du gidder ar det jo bare og lete opp disse trådene igjen. Jeg er lat i natt så det blir ikke gjort av meg Den har blitt diskutert flere ganger, og om jeg ikke husker galt er det bare en skalle fra noen som har fått en sykdom og eller skade som har gjort at det har blitt kraftig deformert. EDIT: Videoen er jo mildt sagt merkelig vinklet, de sammenligner en gammel hodeskalle med et moderne helsenettverk, og så mener de at siden dnaet ikke stemmer 100% med homo sapiens sapiens, så kan det ikke være mennesklig? For å si det slikt, om det ikke var jordisk, hadde det mer eller mindre garantert ikke bestått av samme materialer, hatt samme grunnleggende form, og samme plassering av alt som mennesker, bare se hvor ulikt allt liv på jorden er, det startet tross alt fra samme sted, der alt hadde samme forutsetninger. Tror du noe fra et annet sted med andre forutsetninger og en annen start skulle se så likt ut? EDIT2: Jeg blir flau over å se den videoen, jeg tror ordbøkene kan skifte ut sine definisjoner av gullible med det her. Endret 19. august 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Tror du noe fra et annet sted med andre forutsetninger og en annen start skulle se så likt ut? Hvilke grunnlag har man igrunn for å ikke tenke at et eventuelt økosystem på en annen planet ikke ville utviklet seg på tilnærmet lik måte som vi har gjort her? Så et program på discovery for litt siden der de hadde planer om å prøve å putte liv på mars, for å eventuelt se om det var mulig å se hvordan et eventuelt økosystem på en annen planet ville utartet seg, og der sa flere professorer og den slags at de trudde at det ville bli tilnærmet lik som den vi har her på jorden. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hvis atmosfæren består av samme som vår atmosfære finnes det potensiale for likheter, men det er vel strengt tatt ikke slik at alle planeter har 70% nitrogen og 21% oksygen i lufta, og er dekket av 70% vann? Lenke til kommentar
Lange Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Det er IHVERTFALL ikke en alien. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hvis atmosfæren består av samme som vår atmosfære finnes det potensiale for likheter, men det er vel strengt tatt ikke slik at alle planeter har 70% nitrogen og 21% oksygen i lufta, og er dekket av 70% vann? Spørsmålet er vell heller hvordan organene ville sett ut med forskjellige menger nitrogen/oksigen blandinger på andre planeter kontra her. Det at de ville ha blitt plassert på omtrent samme plass som her på jorden blant dyrene av de forskjellige slagene trur jeg man må regne med. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Hvorfor det? Vi kommer alle fra samme sted, altså er det ikke helt ulogisk å tenke at vi har en hel del til felles, selv med reptiler og insekter. Derimot noen som kommer fra noen heelt andre planeter, kanskje med mye svovel i atmosfæren (tenk venus plassert litt lenger fra sola). Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Er jo det jeg sier. At vi har kommet fra noe så lite som én celle. Og att det i så tilfellet må være slik i andre økosystemer også. Spørsmålet er vell heller om det er mulig med et økosystem der atmosfæren er såpass annerledes enn våres? Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Beskylder du mannen for å være et alien? Haha Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Nei, igrunn ikke. Jeg bare diskuterer påstanden til Flimzes. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Det var vel heller rettet mot trådstarter, eller de andre som overbevist om at det er noe mistenkelig med skallen. Endret 21. august 2010 av dotten☻ Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Oppdatering om DNA-testing : http://www.disclose.tv/action/viewvideo/47887/Starchild_D_N_A__results_update/ Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Oppdatering om DNA-testing : http://www.disclose.tv/action/viewvideo/47887/Starchild_D_N_A__results_update/ Når du legger opp slik bør du kommentere din holdning til dette... Inntil du faktisk motbeviser dette tipper jeg du ikke evner kritisk tenkning og derav kan du tillate deg selv å spre slik møkk som dette. Mannen her har tydeligvis klart å koke suppe flere ganger på samme spiker og du er en av dem som ukritisk hjelper til med at han klarer det. Godt jobbet! Endret 25. oktober 2010 av Firebird (TMG) Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Når du legger opp slik bør du kommentere din holdning til dette... OK. Min holdning er at det er litt spennende å følge med på dette, og se hva de eventuelt til slutt finner ut. Så langt ser det ut til at de har funnet DNA til moren til "Starchild", og det DNAet er helt uproblematisk. Men at de ikke enda helt har fått plassert DNAet til faren. Så det er litt spennende å se hva de kommer til. Det virker som du er veldig bekymret for at jeg poster linken. At jeg oppmuntrer folk til å tro fullt og fast på E.T. Jeg tror ikke jeg gjør så stor skade med å poste det her. De som tror fullt og fast, får det likevel med seg. Og med å poste det her, får de jo også lese motforestillinger, og de får med seg oppklaringen, når den kommer. Men det kan virke som du mener at hele DNA-testingen bare er bedrag og teater. Hvis det er slik, vil det også være fint å få oppklart. Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Beklager at jeg boblet over i natt, jeg blir bare så forferdelig frustrert over at slike historier stadig dukker opp igjen på tross av at de ettertrykkelig er grundig debunket og avslørt som bløff tidligere. Hvorfor poster du dette når det ettertrykkelig står like ovenfor i tråden at den allerede var avslørt som bløff? Dette burde få en hver til å være ekstra på vakt når de senere ønsker å uttale seg eller poste linker. Denne hoaxen er faktisk så gammel og kjent at den har fått egen oppføring på Wikipedia !!! Det tar ca 30 sekund å verifisere denne som bløff om man har litt kritisk teft... Skallen har en utenomjordisk form? Tja. Hvordan ser en utenomjordisk skalle ut? Ingen vet? Nettopp! Mannen drar helt idiotiske resonnementer og tviholder på hypotesen sin på tross av at forskjellige eksperter har uttalt at dette kun er snakk om en missdannet menneskeskalle. Progeria? Ikke umulig. Endret 26. oktober 2010 av Firebird (TMG) Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Hvorfor poster du dette når det ettertrykkelig står like ovenfor i tråden at den allerede var avslørt som bløff? Fra wikipedia-linken din : "Mitochondrial DNA recovered from the skull establishes it as human,[1] but final conclusions can only be drown after a nuclear DNA test, for the mitochondrial dna contains only the mother's genetic heritage[2]." Det er jo uansett litt spennende å følge med på hva de kommer fram til. Du har innstillingen at det er ikke ET, altså skal jeg ikke følge med på det, og ikke poste om det. Jeg kan ikke akseptere slikt tankepoliti. Jeg synes fortsatt det er spennende å se om de kommer nærmere en løsning på hvordan dette kom til. ( Løsningen med Progeria er bare en del-løsning. Det oppklarer bare en del av rariteten. ) Endret 26. oktober 2010 av Kubin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå