Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Uvitende ting innen sex!

Gjest JamesWood

Anbefalte innlegg

Gjest JamesWood

Hei. Har ett par ting jeg lurer på om sex. Håper dere kan gi meg svarene. :)

Skal det skiftes kondom for hver gang mannen kommer? Ganske stress?

Etter sex, når man har tatt av kondomen og "ligger bare der" på senga... hva gjør man når "lykkedråpene" kommer etterpå? Jeg vil ikke akuratt bare smørje de på lakenet.

Er det vært å vente på den rette? Har blitt tilbydd sex mange ganger, men alle sier så forskjellig! Og jeg er fylt av- og oppvokst med etikk i bøttevis...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter sex, når man har tatt av kondomen og "ligger bare der" på senga... hva gjør man når "lykkedråpene" kommer etterpå? Jeg vil ikke akuratt bare smørje de på lakenet.

Ha en dorull stående på nattbordet og tørke? :idea:

Lenke til kommentar

Er det vært å vente på den rette? Har blitt tilbydd sex mange ganger, men alle sier så forskjellig! Og jeg er fylt av- og oppvokst med etikk i bøttevis...

Dette er en generell følesak, føler du at det er veldig viktig for deg at du har en du stoler på første gangen din så er vell kjæreste alternativet best.

Hvis du bare vil ha det gøy så er det jo no strings attached bortsett fra at partneren kan være hakket mer utålmodig.

Lenke til kommentar

Hei. Har ett par ting jeg lurer på om sex. Håper dere kan gi meg svarene. :)

Skal det skiftes kondom for hver gang mannen kommer? Ganske stress?

Hvis du ligger med noen du kjenner og slapper av med, er det ikke så stress med "lykkedråper" (lol) og denslags. Ha et lite håndkle e.l. ved senga.

Om det er verdt å vente på den rette... det spørs vel om man vet når man har møtt den rette. For min del kunne ikke den "rette" være en som ville ligge med meg første gang vi møttes. Sex handler ikke bare om å "få seg noe", det er mye dypere enn som så. Sex med en du elsker er noe helt annet enn et tilfeldig ligg. Selv om jeg på den ene siden er glad for at jeg hadde ligget med noen før jeg møtte henne som nå er min kone, fordi det gjorde at jeg slappet litt mer av ift. sex (siden jeg hadde gjort det før og ikke var så nervøs), skulle jeg likevel ønske at jeg ikke hadde delt noe så intimt med andre enn henne.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...