Traxxas stampede Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Har noen peiling på nitro biler for jeg er en ny begyner og lurer på:jeg får starta men den stopper etter ti sekunder hva skal jeg gjøre???? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Tror den er stilt feil. spør her, tror det har bedre sjangs der. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Det første du gjør er å finne manualen til bilen, eventuelt motoren. Still så de skruene (high speed og low speed needle) slik at de er slik de skal være "stock". Nå skal den kunne gå. Dog den vil nok ikke være så sprek du ønsker, uansett, få den til å gå ordentlig først, så kan du stille den mer og mer "lean", altså innover. EDIT: Se disse videoene her for eksempler. http://www.youtube.com/user/squirrelod?blend=1&ob=4#g/c/E64042B21077119E En ting du også kan gjøre med engang er å ta ut filteret og still inn "idle" skruen mens du ser på det lille stempelet der inne. Det skal være 1mm+ åpning der, er den helt lukket så vil den ikke få nitro til å gå, samt er den for åpen så vil den bli overfylt slik at den også da stopper etter en stund. Endret 13. august 2010 av o(O)phus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå