Gå til innhold

SC2: Trenger musikk til Stream.

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal holde en Stream oppe av meg selv hver dag utenom Lørdag og Søndag til året er omme, så får vi se hva mer jeg gjør ut av streamen. Men i den anledning trenger jeg musikk til Streamen. Jeg vil ha noe veldig nøytralt som kan ligge stille i bakgrunnen mens jeg eventuelt snakker eller setter opp musikkvolumet eller noe i den duren.

Vil ha noe som er i sjangeren musikk fra Bleach animeen, Final Fantasy XIII, Diablo 3 Soundtracks, D2 Soundtracks osv. Vil ha noe som er rolig, men som ikke er irriterende å høre på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke jeg kan tenke meg noe mer irriterende enn bakgrunnsmusikk når noen snakker.

Day[9] gjør det bra synes jeg, minst mulig dill, bittelitt gamesounds når han kjører et replay.

Blir ikke noe høy musikk akkurat. ;)

Nei, men evt musikk tipper jeg kommer til å være mer irriterende enn bra. Tipper du har sett en god del replays av Day[9], hdstarcraft og huskystarcraft? Ingen av de bruker musikk i bakgrunnen når de prater.

Hvis målet ditt er å lære bort sc2, så hadde jeg gått for day9 sin stil, fungerer svært bra. Selv om han selvfølgelig kunnet vært litt mer kortfattet*. :D

*Du har hans strake motsetning, blizshouter som babler i vei uten mål og mening til tider. "Flavour of the color" midt oppi et angrep f.eks. :D

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...