k-h-s Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Er det noen butikk som gir meg muligheten til å prøve canon sin 70-200mm f2.8L. Tenkt meg til oslo på lørdag, egentlig fotovideo men usikker om de lar meg teste det? Har tenkt til å kjøpe det, men litt usikker ang vekta på det. Lenke til kommentar
Blouberg Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Du får selvfølgelig prøve det hos FV om de har det inne. Skal nok kanskje ikke regne med å få dra på "langtur" men dersom det er vekta som er det du vil kjenne på fikser du det inne i butikken. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 ok, var bare usikker om man fikk det. Har ikke noe planer om "langtur". Men hvis jeg kan gå utenfor å prøve noen bilder, med tanke på lys etc. Men får kanskje gå ut med en selger. Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Synes å huske at www.interfoto.no leier ut objektiver. Helt sikkert ikke billig, men tenkte mest på at du kunne få testet ut objektivet i praksis over en hel dag uten nødvendigvis å kjøpe den. Vil jo også tro at FV har demo objektiver inne for kunder til å prøve ut. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 akam hadde også en artikkel om et "firma" (to menn) som leier ut objektiver. http://www.objektivutleie.no De har ikke objektivet, men objektivet med IS. Tenkte på om jeg skulle låne der. Men hvis det er en butikk som bare lar meg prøve det i 30 min elller lignende så hadde det vært nok. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Fikk prøvde et med IS. De hadde ikke noen uten inne på lager. Men en der snakka noe om at uten IS ikke skulle produseres mer. Hva var det han mente? eller var det bre vrøvel for å få meg til å kjøpe nå? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 70-200/2.8 is lages ikke lenger - er erstattet av /2.8 IS II. Om /2.8 uten is ikke skal lages lenger, så er det enten løse rykter eller inside-informasjon. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 De hadde da en bestilling inne, men det var helt rart syntes noen som jobba der. For det var ute av produskjon mente de. Og det er snakk om /2.8 uten is Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå