Dravde Den Feite Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Når begynner dere med "hardcore" klokkingen? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Så fort jeg får ny hdd, kjølepasta (får av kompis), og innstalert os, kjøpt tørr is Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Så fort jeg får ny hdd, kjølepasta (får av kompis), og innstalert os, kjøpt tørr is Si ifra om du trenger et par IDE disker, har en del liggende hjemme, alt fra 20-100Gb om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 Tusen takk for tilbudet, men tror jeg kjøper meg noen Sata disker, tryggere og raskere Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 UffogHuff Jaja ser ut til at prosjektet må bli lagt på is framover i hvertfall Startet opp maskinen i går og etter litt feilsøking så ser det ut som prosessoren har gått til hælvete på en eller annen måte. Men hvis det skjer noe mer skal jeg holde dere oppdatert Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Skal du ha en gammel en som har sittet i en dell? :o Endret 19. oktober 2010 av Wizzlee Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2010 Prosessor? haha i såfall lite trolig Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Fått tak i en helt lik prosessor nå, men dessverre blir den brukt som server nå. så det blir nok lite klokking fremover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå