Kakelagringsdirektivet Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Hehe, vi kan få tak i flytende nitrogen med siden vi allerede har fått tak i tørris så venter vi heller litt med det. Hvis jeg får pcen opp å gå i løpet av dagen skal jeg teste den litt og poste noen Klokker, hvis jeg å får tid skal jeg få clocket gpu en å. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Oppdatering ehhhh.... husker ikke. Ferdig med byggingen av prøve kjøleren og isoleringen. Ja da begynenr det og nærme seg Overklokkings dagen, vi er kommet godt på vei og kjøleren er nesten ferdig. Som dere så i forrige innlegg så er kjøleren lagt av en kobberbase ala 3mm x 55mm x 65mm og et Pvc rør med en indre diameter på 5cm (?) Jeg har brukt limpistol til og feste dette sammen siden dette er bare et test rør med det ser ut til og holde utrolig bra! Ingen ting som lekker og alt holder seg kalt og godt. Kjøleren har jeg ikke isolert men de viktige tingene rundt på hovedkortet som er i nærheten av selve kjøleren er isolert med et type skum belagt stoff som dere kansje ser under her. (jeg bleklager for dårlige bilder men iphone er ikke noe tess!) Ja så der har dere den, nå gjenstår det bare egentlig å få innstalert win7 og de forskjellige driverne så er vi i gang. Skal oppdatere mer etter som hvor langt jeg kommer før helga men får nå så er det alt jeg har fått gjort. her en noen flere bilder til dere som faktisk er inntresert ^^ 1: 2: Enjoy Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Er det så lurt å bruke et plasrør ? Er det ikke bedre å lodde et kobberrør på den i stede ? Ser fint ut, men du burde få litt mere lys når du tar bilder. Endret 18. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 (endret) I neste omgang så er det det siden vi skal bruke tørris da, men nå så bruker vi bare et PVC rør siden det blir omtrent de samme gradene Tok det i går kveld en gang orka ikke å styre med slikt. Endret 18. august 2010 av Kaketorsdag!<3 Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Du/dere burde nok isolere selve røret også, ikke bare komponentene på hovedkortet. Jeg vet det ikke er snakk om mange minusgradene før dere får tørris (egentlig blir det nok noen plussgrader), men kondensasjon vil fortsatt oppstå, og jeg skal love dere at det ikke er noe som er kjedeligere enn at hovedkortet dør av kondens... Det skal ikke mer til enn å lime eller på andre måter feste isolasjonsmaterialet rundt hele røret på utsiden. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 joda, som jeg skrev, jeg har ikke isolert røret/kobberplata enda bare komponentene rundt Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Men du skal gjøre det? Isåfall kan det nok bli riktig så bra! Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 joda, vet bare ikke med hva enda men skal ta det til helga Joda blir bra dette her ! Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Om du får tak i armaflex er det det aller beste, men mye fungerer. Om ikke annet kan du bruke skumgummi, eventuelt klippe opp et sånnt flatt liggeunderlag. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Aha takk for tipset Lenke til kommentar
Mr. Eyefinity Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Detta her må jeg følge med på! stå på gutter! Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Takk takk, blir bra dette her Offtopic, Eyefinety er chill, har det med 3 x 24" selv ^^ Lenke til kommentar
Mr. Eyefinity Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 hehe, det er sykt digg ja! (ikke no lurt å starte en diskusjon om det her kanskje?!) sjøl bytter jeg litt på, testing osv. men har hatt 7 vel? det var sykt! Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 Hehe nei den diskusjonen tar vi et annet sted, men uansett er det Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Skal bli morsomt å se hvor godt is kjøler. Når jeg logger som det her får jeg lyst til å overklokke med ekstremkjøling jeg også, til nå har jeg holdt med til vann. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Hehe ja blir spennende med reskultatene ja Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Skjedd noe i de siste eller? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Nei, har desverre ikke harddisk til denne, og heller ikke os. så hvis noen har noe og avse så blir det tatt i mot med et smil Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hvor stor trenger du? Eller hvor mange GB? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 40 - 80 Gb holder leenge, nå er pcen putten i en boks under bordet for nå så prosjektet tas oppnår jeg får tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå