Joachricar Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hei Har planer om å skaffe meg ny bærbar PC til skolestart, og har sett litt på denne, og diverse andre maskiner med omtrent samme spesifikasjoner. Problemet der er at disse andre maskinene har som oftest 1-2k lavere pris. Hva kommer dette av? Dårligere kvalitet på hardware? Grunnen til at jeg har mer lyst på denne er at jeg er veldig fornøyd med alt jeg har hatt av asus tidligere, og hva jeg har hørt om de. Om noen andre har noen tips om noen andre like gode maskiner til lavere pris er det bare å komme med de! Det jeg ser på når jeg skal ha ny laptop nå er at den har god batteritid, er liten og lett, og er rask til vanlig bruk. Den skal ikke brukes til spilling. Bare skolearbeid, programmering, surfing og film. Noen som har noen tanker? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hadde nok heller sett påAser Aspire Timlinex 4820TG Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Hmm. De erfaringene jeg har med acer fra før er ikke akkurat gode. Men nå er det 3 år siden forrige gang, så de kan jo ha forbedret seg på den tiden. Noen peiling på hvordan skjermkortet på asusen er? Vil det funke å spille sc2, bf2 eller cod4 på den? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 var selv skeptisk på acer da jeg kjøpe for 2 år siden etter å ha hørt mye dritt, men jeg kjøpte en acer pga pris kontra ytelse og er meget fornøyd. Geforce 310m er et ganske svakt lov end kort.. Ikke noe til å spille med akkurat... Skal du spille burde du minst se etter Geforce 335GT eller ATI Radeon HD 5650 eller bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå