Atmosphere Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Hei Jeg kunne trengt noen hudpleieprodukter (rens, skrubb, fuktighetskrem, maske etc.). Jeg er litt usikker på hva jeg egentlig trenger. Jeg har litt fet hud, med noen komedoner (hudormer og slike hvite "lukkede"). Lett for å få blank hud. Hva anbefales? Bruker i dag bare en vanlig ansiktrens (kjøpt i USA, glemt hvilket merke det er) og en oljefri fuktighetskrem fra Clean&Clear, men jeg vil gjerne ha skikkelige produkter. Pris er ikke så viktig, jeg regner med at man ofte får det man betaler for. Noen råd og erfaringer? Endret 12. august 2010 av Jude Quinn Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Sjekk ut Gatineau. Vet ikke hvor nærme du bor forhandler, men dette er überbra produkt for både menn og kvinner. Er ikke typisk manneserie TROR jeg, men vet at de fungerer (red: har produkt for) alle mulige hudtyper.. Sjekk ut gatineau sin norske nettside, skal stå forhandlere der et sted.. Der får du garantert det du betaler for iallefall, alle som selger det er utdannede hudpleiere. Endret 12. august 2010 av Marjhia Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. august 2010 Rapporter Del Skrevet 13. august 2010 Hvis du bor i Oslo så ville jeg tatt turen innom Esthetique på Eger senteret. Der har de egen herrebutikk. Har bare vært der en gang selv, men fikk veldig god hjelp og gode tips av han som jobbet der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå