Hakke Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg har nettopp kjøpt meg en Samsung Galaxy S, men får ikke lastet ned apps. Jeg bruker WiFi, og det funker fint til internett, og jeg kan gå inn på android market og lete opp apps, men når det kommer til å laste dem ned blir det stopp. Når jeg tykker "install" får jeg et vindu med beskjeden "This application has acces to the following:" og så kommer det litt forskjellig etter som hvilken app jeg prøver å laste ned. Mest vanlig står det: "Nettverkskommunikasjon full internett-tillgang" Når jeg da trykker OK, står det "Starting download" og den hvite og grønne stripa ruller av gårde. Men der blir den stående. Det skjer ikke noe mer! Er det noen som har sett det samme, og har funnet en løsning på problemet? Jeg har prøvd flere forskjellige apps, med samme resultat. Jeg jobber til sjøs, og har dermed ikke mulighet til å gå i butikken å spørre, så jeg hadde vært svært takknemlig hvis noen hadde en løsning på dette. Lenke til kommentar
atrixet Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Har du prøvd å koble ut sikkerhetsprogramvare mens du bruker KIES. Husk å koble inn sikkerhetsprogramvaren etter du er ferdig med KIES. Sliter litt selv med å få Apps til å godkjenne telefonen min. Atrixet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå