RoflMyWaffle Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hei hei. har en Apple Lader som jeg fikk med når jeg kjøpte in Ipod en 4-5 år tilbake. Var nylig i spania hvor jeg da greide og glemme laderen til Iphonen min. så jeg fant fram denne gamle Iphone laderen. Når jeg plugger i laderen kommer det opp "Charging is not supported with this Accessory" Jeg har en Iphone 3G i 3.1.3 OS. Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hva kan jeg si? Apple.... Mener at de ofte bruker noe form for koding på ladetilkoblingen med motstander eller noe, så om det ikke er riktig utstyr funker det ikke. Kan jo også være for lav strømstyrke ut av laderen, men det tror jeg egentlig ikke. Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Mener at de ofte bruker noe form for koding på ladetilkoblingen med motstander eller noe, så om det ikke er riktig utstyr funker det ikke. TYPISK Apple! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Det er noen motstander på data-pinnene. Adafruit hadde en vlog om det mener jeg. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 At Apple bruker lock-inn mekanismer er ikke noe nytt. Men du kan vel ennå bruke datakabelen og lade telefonen via usb ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå