Hansoen Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Har nettop fått ny bærbar, og har et problem. Når jeg kobler fra laderen så slår dataen seg av instant. Ingen advarsel, går bare rett i svart Når jeg starter opp igjen får jeg opp dette om jeg vil starte windows på vanlig måte siden det ble skrudd av på feil måte. Kan heller ikke skru på PC'en når laderen ikke er tilkoblet. Noen som vet om noen innstillinger som kan være årsaken eller andre ting jeg kan gjøre for å fikse dette problemet? Takker på forhånd. Edit: Dataen er forresten en Asus Notebook UL30A Series med Windows 7 64.bit Endret 12. august 2010 av Hansoen Lenke til kommentar
janpetter1994 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Det høres somm om at batteriet er gått i stykker. viss pc'n er ny kan du dra til butikken å få en ny pc Lenke til kommentar
PettR Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Høres ut som batteriet er ødelagt ja Lenke til kommentar
Johnny Thrust Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hei Ja, batteriet ditt er nok dødt. Har vært borti Asus (UL50) som hadde endel problemer med dette når de var nye. PS: Ikke for å få deg til å fremstå som dum, men jeg regner med at du har satt i batteriet på maskinen? (dette ligger løst i esken). PPS: På første generasjon Acer One (AOA110) var dette er "kjent" problem, og løste seg med en BIOS oppdatering. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Hei Ja, batteriet ditt er nok dødt. Har vært borti Asus (UL50) som hadde endel problemer med dette når de var nye. PS: Ikke for å få deg til å fremstå som dum, men jeg regner med at du har satt i batteriet på maskinen? (dette ligger løst i esken). PPS: På første generasjon Acer One (AOA110) var dette er "kjent" problem, og løste seg med en BIOS oppdatering. Ja, batteriet er koblet til, har også prøvd å koble det fra og til, uten resultat. Får opp prosent på batteriet når jeg sjekker det, men med engang jeg tar ut laderen dør den. Får vel sende den inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå