Canaye Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) hei jeg skal prøve og lage en nettside og det kan være som dette forumet kindof jeg er 13 år. ja dette er helt nytt for meg jeg sitter på w3schools nå og leser litt men skulle kansje ha vist litt om hva jeg skulle lese på akkuratt nå leser jeg på html jeg tar imot alle råd Endret 12. august 2010 av Skagen Fjernet kommentar om annen forumbruker, Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Hva vil du lære? Hva kan du? Endret 12. august 2010 av Mads7 Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 eh er ikke helt ukjent med xampp og mysql Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Du kan MYSQL? Kan du noe PHP? HTML? CSS? XHTML? 2 Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 W3schools gir veldig bra læring i html. Var slik jeg lærte det, og du kan også kikke på andre enkle html-siders koder. Prøv og feil, alt er logiskt oppbygd 1 Lenke til kommentar
Bjotte Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 om det er av interesse kan jeg gi deg guider ol. i PDF format som dekker mye om web koding der i blant html, php, css og en del om photoshop med tanke på oppbygning av visuelt desing. dette er da mye lesestoff og er vel nermere 15000 sider med lesestoff. jeg har lest noe av det men ikke på langtnært alt. dette er da alt på engelsk men det virker ikke som om det er et hinder for deg. om det er av interesse så kan jeg sende deg en PM med link til download. noe av det kan være litt gammelt og med tanke på at det nyeste er fra 2008 kan det være at noe er litt utdatert men som sagt si ifra om det er av interesse. 1 Lenke til kommentar
NicholasWalker Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) jeg lærte 4 ting på en gang med å gå igjennom en 11 videos serie. HTML, CSS, PHOTOSHOP og DREAMWEAVER Eller, htmlen lærte jeg av en annen video men htmlen du trenger i denne serien lærer du. Anbefaler å begynne med dette. EPISODE 1: HTML BASICS: Du lærer jo ikke hele språket men det er en bra begynnelse... Endret 13. august 2010 av NicholasWalker 1 Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 takk for mange fine svar var det jeg lette etter + til alle som hjalp meg men jeg trenger sikkert mere hjelp litt etterhvert synes det blir sykt langdrygt og sitte og lese engelsk på w3 men jeg jobber meg igjennom littt etter litt Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Som sagt tidligere, kodelesing er ikke spesielt livlig og sprudlende Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 (endret) nei . sant kan jo nesten dde basic html i hauet som man sier der jeg kommer ifra noen som har noen ide om hva jeg kan begynne med ? prøver og lese structurert og håper jeg får noe læring ovs av den nye læreren jeg får på ungdoms skolen nå han er it sjef på skolen tusen takk for hjelpen da liker det virkelig Endret 13. august 2010 av Canaye Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Burde egentlig bare lese på w3schools, og prøve deg frem. Se hvordan ting fungerer, hvordan det ser ut etc. Var slik jeg lærte meg det. Endre på ting, flytt på ting, etc. Alle kodene du trenger står på w3schools Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 noen som hadde orket og vært en slags master for meg ? hadde vert sjukt greit egenkli Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) For å starte med koding anbefaler jeg sterkt å gå gjennom HTML Dog sine tutorials. Når du har kommet gjennom disse er du godt i gang. Skal du lage et like funksjonelt forum som dette trenger du mye mer. PHP og MySQL er vel den greieste veien når du kommer så langt. Photoshop kommer også godt med for designet sin del. Håper dette hjelper Endret 14. august 2010 av Oysteinkn Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 og jeg skal lage en inloggings funkjson er det haaard ? Lenke til kommentar
NicholasWalker Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 og jeg skal lage en inloggings funkjson er det haaard ? Spørs hva du mener, Har du en mysql database eller skal du bare passord beskytte noe? Ingen av delene er veldig vanskelig men å passord beskytte noe er veldig lett. Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 en mysql database med bruker inlogging ja .. Lenke til kommentar
NicholasWalker Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 en mysql database med bruker inlogging ja .. Ok, vet ikke helt hvordan man koder det selv fra bunnen av for jeg lærer enda php men ta en titt på dette. http://www.howtodothings.com/computers-internet/how-to-make-a-login-system-for-your-website Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå