jonnyboy9 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Problemet kom etter at jeg byttet skjermkort (fra geforce 9600gt til ati hd radeon xfx5850 1gb) og installerte win7, slå så av pcen og gikk vekk i 10 min. Når jeg slo den på var den sånn Problemet er at usb (tastatur og mus) fryser(fungerer ikke) mens, noen ganger klikker også pcen andre ganger kjører den videre. Corshair powersupply 550W Asus p5Q PRO, P45 Corshair TWIN2Z 5400 DDR2 2048MB Gainward GeForce 9600GT 512MB PCI-express 2.0 Intel core 2 duo E8400 3.0 GHz Prøvd: å installere alle drivere reformatere(rekker ikke før den fryser) sette inn gammelt skjermkort installere vista (rekker ikke) ringe komplett(kunne ikke hjelpe med sånt) NB! safe mode fungerer! gav opp 1uke etter jeg fikk problemet for 2mnd siden, men prøver igjen nå... =) Takker for alle forslag! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Har du prøvd å bytte ram-brikker. Dårlig ram er vanligvis det som sørger for at maskinen fryser etter det jeg har hørt. Min stasjonære fryser og tuller den også. Jeg byttet ram-brikker før sommeren og da fungerte den som bare det, men nå etter en lang sommerferie har den jaggu begynt å fryse igjen. Om problemet ikke lar seg løse på egenhånd burde du bare få sendt maskinen inn til reperasjon. Det vurderer i hvert fall jeg å gjøre med min maskin dersom jeg ikke klarer å finne en løsning på egenhånd. 1 Lenke til kommentar
jonnyboy9 Skrevet 19. august 2010 Forfatter Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Jeg har prøvd å ta ut den ene og starte opp, men det samme skjer Kan det ha noe med at det er 1,90V på brikkene? Kan prøve en kamerat sine Koster det ikke ganske mye å sende til rep hos komplett? : s Ossen minne burde jeg kjøpe? :S med mer enn 1,9v eller mindre? Endret 19. august 2010 av jonnyboy9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå