lasse_hansen87 Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Ja har prøvd dette.. Og da spørr den etter lagringsplass, men jeg får da ikke velge noe sted, og får kun beskjed om at det ikke finnes noe ledig plass.. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 stikk inn en usb pinne og prøv. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Har prøvd det meste, ingenting fungerer.. Hmm, er det noen andre som har Just Cause 2, og Xbox slim her inne?? Får kun melding om at jeg må velge plassering av savegames når jeg starter spillet.. Og når jeg da trykker ok, så får jeg opp meldingen om at jeg ikke har nok plass... et spørsmål, kanskje dumt men... når du har spilt noen sekunder/minutter, hva skjer når du trykker på "save" ?? den må jo da spørre etter en lagringsplass? Og da får jeg bare opp at jeg ikke har nok plass... =( Lenke til kommentar
...:) Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Ny memory brikke? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Prøv å stikke inn en USB minnepinne om du har en liggende. Når du får spørsmål om hvor du skal save så velger du den og ikke hard disk. Du kan jo også prøve å gå inn på systeminnstillingene på systemet å resette alt til default. Lenke til kommentar
NinjaGaiden Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Jeg har en Xbox360 slim-250 GB.. Installerte Just Cause 2.. Funker helt fint hos meg.. Endret 15. september 2010 av NinjaGaiden Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Ville bare si til folk at jeg fikk det til.. Etter å ha testet 2kopier av spillet gikk det. Måtte spille ifra cdèn, deretter installere når den har lagret 1gang.. Dette funket ikke med de andre kopiene av spillet jeg har prøvd. Så mulig jeg var veldig uheldig og fikk to feil spill etterhverandre Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg slet med å installere Spider-man: Shattered Dimensions, men klarte å spille fra platen en god stund. Etterhvert nektet boksen å lese platen, så jeg prøvde en rense-cd. Da gikk det helt fint å installere. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ville bare si til folk at jeg fikk det til.. Etter å ha testet 2kopier av spillet gikk det. Måtte spille ifra cdèn, deretter installere når den har lagret 1gang.. Dette funket ikke med de andre kopiene av spillet jeg har prøvd. Så mulig jeg var veldig uheldig og fikk to feil spill etterhverandre kanskje du hadde en "preview" utgave eller tidlig build? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Det er mulig, ikke vet jeg. Prøvde to versjoner av spillet... Den tredje virka. heheh.. Men over til noe annet. Kan man legge inn savegames, og spillinnhold på harddisken, føre man evt startet spillet, eller installerer det?? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Ok. Det ordner seg og legger seg der det skal automatisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå