Gå til innhold

installere spill på ny xbox 360 slim

Anbefalte innlegg

Hei. Skulle installete just cause 2 ikveld på min nye xbox. Satt inn cd, installerte spill. Og start

et spilley deretter. Og når den da startet spillet så skulle den lage en savegame, men dette funket ikke. Sto det ikke var plass, og jeg har kun dette spillet på den 250gb store harddisken. Hva er feil? Jeg kunne ikke velge hvor evt savegame skulle ligge heller. Hva skal jeg gjøre? Flere med samme feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen som vet, eller har vært borti dette?

Har ikke problem med noen andre spill, men akkurat nå har jeg 239GB ledig mener jeg, og kun Just Cause 2 installert på harddisken, og alikevel når jeg startet spillet så får jeg beskjed om at jeg ikke kan opprette savegame pga ikke nok plass..

Den lager jo som sagt en savegames når jeg startet spillet, og dette får den ikke gjort..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Finner ingenting om dette noe sted, har prøvd to Just Cause 2 plater på min xbox slim, har også prøvd å formatere og resette hele xboxèn, men ingenting hjalp. Hva skjer? Det funket på min gamle xbox 360 phat, men ikke på slim. Noen andre som har opplevd dette??

Håper noen kan hjelpe meg, vil så gjerne spille dette kule spillet, kjedelig å spille samme oppdrag hver gang jeg skal spille, får jo ikke lagret, og hver gang jeg startet spillet så skal jeg jo velge hvor den skal lage en savegames, dette funker ikke, får ikke velge noe sted, og det står kun at jeg ikke har ledig plass.. Alle andre spill fungerer utmerket.

Lenke til kommentar

Ja kun Just Cause 2 som har dette problemet på min konsoll, kan det være at jeg har xbox slim? Ingen andre her med just cause 2 og xbox slim??

Kan prøve ikveld å slette spillet, og kun spille ifra disk, og se åssen det oppfører seg da. Og om jeg evt kan lagre etterpå da, når jeg installerer det..

siden du har 250 GB tilgjengelig på xboxen så tenker eg nok at du ikke har koblet den på live? siden du får 228 GB når du kobler den på live som maks PGA system oppdatering...

prøv å koble den på live da funker den nok

Lenke til kommentar

Hei. Skulle installete just cause 2 ikveld på min nye xbox. Satt inn cd, installerte spill. Og start

et spilley deretter. Og når den da startet spillet så skulle den lage en savegame, men dette funket ikke. Sto det ikke var plass, og jeg har kun dette spillet på den 250gb store harddisken. Hva er feil? Jeg kunne ikke velge hvor evt savegame skulle ligge heller. Hva skal jeg gjøre? Flere med samme feil?

har du prøvd å overføre en gammel save fra en annen xbox til den nye da med minnepenn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...