lasse_hansen87 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hei. Skulle installete just cause 2 ikveld på min nye xbox. Satt inn cd, installerte spill. Og start et spilley deretter. Og når den da startet spillet så skulle den lage en savegame, men dette funket ikke. Sto det ikke var plass, og jeg har kun dette spillet på den 250gb store harddisken. Hva er feil? Jeg kunne ikke velge hvor evt savegame skulle ligge heller. Hva skal jeg gjøre? Flere med samme feil? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Ingen som vet, eller har vært borti dette? Har ikke problem med noen andre spill, men akkurat nå har jeg 239GB ledig mener jeg, og kun Just Cause 2 installert på harddisken, og alikevel når jeg startet spillet så får jeg beskjed om at jeg ikke kan opprette savegame pga ikke nok plass.. Den lager jo som sagt en savegames når jeg startet spillet, og dette får den ikke gjort.. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Ingen andre med Just Cause 2 på xbox 360 her?? Som hadde problem med spillet og savegames første gang man startet spillet, etter å ha installert spillet på hdd? Endret 13. august 2010 av lasse958 Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Ingen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 da er det vel ingen som har problemet ditt? har du prøvd med et annet spill og fått samme problem? kanskje du kan prøve å avinnstalere det og innstallere på nytt? du må bare prøve deg litt frem, så går det vel greit. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 sliter forsatt med å få spilt, eller jeg får spilt, men ikke lagret. pga jeg får ikke valgt hvor den skal lagre savegames, står kun ikke nok plass... Merkelig når jeg har over 230gb.. Er det noen her med just cause 2, og den nye xbox 360, som får spilt og sånn uten problemer? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jeg lastet ned demoen, spilte en stund, slettet den, kjøpte fullversjonen, installerte og spilte lenge. Hadde aldri noen problemer med noen av dem. Har Elite. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 hmm, kanskje det er et problem med nye xbox 360 slim, og just cause 2? Noen som vet? Noen som har den nye slim xboxèn, og har prøvd å installere og spille just cause 2?? Lenke til kommentar
Jext Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hva med å sjekke på litt større forum om dette? Søke litt på google etc. Det er sikkert flere som har samme problemet som deg og da finnes det nok en løsning. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Finner ingenting om dette noe sted, har prøvd to Just Cause 2 plater på min xbox slim, har også prøvd å formatere og resette hele xboxèn, men ingenting hjalp. Hva skjer? Det funket på min gamle xbox 360 phat, men ikke på slim. Noen andre som har opplevd dette?? Håper noen kan hjelpe meg, vil så gjerne spille dette kule spillet, kjedelig å spille samme oppdrag hver gang jeg skal spille, får jo ikke lagret, og hver gang jeg startet spillet så skal jeg jo velge hvor den skal lage en savegames, dette funker ikke, får ikke velge noe sted, og det står kun at jeg ikke har ledig plass.. Alle andre spill fungerer utmerket. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Har du prøvd å spille det fra plata i stedet for å lagre det på disk? Prøvd med å sette inni et minnekort? Er det kun Just Cause 2 som har dette problemet hos deg? Endret 29. august 2010 av untouch4ble Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Om du prøver å slette installasjonen på konsollen. Start spillet først opp med disc og spill en liten stund til du får lagret, for og så installere spillet på konsollen ? Uansett, ett merkelig problem Lenke til kommentar
zerqs Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Aldrig hørt noen som har hatt det problemet før Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 Ja kun Just Cause 2 som har dette problemet på min konsoll, kan det være at jeg har xbox slim? Ingen andre her med just cause 2 og xbox slim?? Kan prøve ikveld å slette spillet, og kun spille ifra disk, og se åssen det oppfører seg da. Og om jeg evt kan lagre etterpå da, når jeg installerer det.. Lenke til kommentar
skybertharmp5 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Ja kun Just Cause 2 som har dette problemet på min konsoll, kan det være at jeg har xbox slim? Ingen andre her med just cause 2 og xbox slim?? Kan prøve ikveld å slette spillet, og kun spille ifra disk, og se åssen det oppfører seg da. Og om jeg evt kan lagre etterpå da, når jeg installerer det.. siden du har 250 GB tilgjengelig på xboxen så tenker eg nok at du ikke har koblet den på live? siden du får 228 GB når du kobler den på live som maks PGA system oppdatering... prøv å koble den på live da funker den nok Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 Har som du sier 228gb ledig. Mente bare at jeg har den nye xbox slim, med 250gb harddisk. Er koblet til live også. Hmm, skjønner ikke hvorfor det funker som det skal :-( Lenke til kommentar
skybertharmp5 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hei. Skulle installete just cause 2 ikveld på min nye xbox. Satt inn cd, installerte spill. Og start et spilley deretter. Og når den da startet spillet så skulle den lage en savegame, men dette funket ikke. Sto det ikke var plass, og jeg har kun dette spillet på den 250gb store harddisken. Hva er feil? Jeg kunne ikke velge hvor evt savegame skulle ligge heller. Hva skal jeg gjøre? Flere med samme feil? har du prøvd å overføre en gammel save fra en annen xbox til den nye da med minnepenn? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 nei det har jeg ikke prøvd. Kjenner ente så mange som har xbox. hehe Lenke til kommentar
skybertharmp5 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 nei det har jeg ikke prøvd. Kjenner ente så mange som har xbox. hehe har du prøvd å ringe xbox 360 support? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 et spørsmål, kanskje dumt men... når du har spilt noen sekunder/minutter, hva skjer når du trykker på "save" ?? den må jo da spørre etter en lagringsplass? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå