billythekid Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Pcn fryser...eller lukker spill programmer fryser osv osv pcn restarter plutselig dette begynte og skje etter jeg satte inn Sapphire 9700pro skjermkortet.. Lenke til kommentar
viggo Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 oppgrader bios installer siste chipsett drivere til hovedkortet installer siste driver til skjermkortet (catalyst) noen sis-chipsett kan ha problemer med radeon-kortene mener jeg å huske.. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 oppgrader biosinstaller siste chipsett drivere til hovedkortet installer siste driver til skjermkortet (catalyst) Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 oppfordrer også å teste rammen. Den var problem hos meg og fikk maskinen til å fryse. Bruk memtest86, søk på google! Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Pc'en min er også ustabil....har knekt den ene foten, så den står å vipper litt, får se om jeg finner noe hos clas olsen som kan hjelpe.. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Pc'en min er også ustabil....har knekt den ene foten, så den står å vipper litt, får se om jeg finner noe hos clas olsen som kan hjelpe.. min og er av en eller annen grunn ustabil... Må være av samma grunnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå